zondag 13 oktober 2024

Femminde 50



10 dagen geleden was Femminde 
jarig en natuurlijk ging er post naar haar!
Ik maakte dit leuke kaartje.


Met lieve stempels van MFT en een
snijmal van hetzelfde merk maakte
ik dit kaartje.
'Femminde 50' schreef ik zelf.


En aan de binnenkant handletterde
ik deze tekst.


De kaart kwam samen met een 
envelop vol met uitdagingen.


Die envelop was ook versierd in
de stijl van mijn kaartje.


Er in zitten verschillende uitdagingen 
die later op onze blogs zullen komen.


Het kaartje en de envelop stak ik
dan weer in een grotere envelop,
die ook nog wat stempels kreeg.
Ik had er plezier mee om dit samen 
te stellen voor Femminde en met 
de uitdagingen is ze wel even zoet 😂

Fijne zondag!





3 opmerkingen:

  1. Dit is toch TE leuk om te vinden in je brievenbus als je jarig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaart heb je gemaakt en nieuwe uitdagingen zijn altijd leuk, zowel om samen te stellen als te ontvangen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke stempeltjes en de leuke spulletjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah