donderdag 3 oktober 2024

Kerstkaarten donderdag #40: Happy Wonderful Christmas



Een tijdje geleden kon ik tweedehands 
de boompjes, het hert, de sneeuwkristal
en het papier van Marianne design 
overkopen aan een
zacht prijsje van iemand die stopte
met knutselen.


Ik maakte er een kleine reeks mee,
allemaal met dit concept.


Op deze foto zie je dat de bomen en
het hert ook een sneeuwlaagje kregen.


Ik heb papierblok van Marianne Design 
zaten 6 verschillende papiertjes dus
bij mij werd het ook een serie van zes.

Ik doe weer mee met 52 WTC.

Fijne dag!



 

1 opmerking:

  1. altijd leuk zo'n koopje ! daar heb ik vaak dubbel plezier van. Mooie kaartjes heb je gemaakt
    fijn dat je er bij bent, bij de wekelijkse kerstkaartjes ronde,
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah