woensdag 16 oktober 2024

Women support Women



De dochters vroegen of ik weer nieuwe 
bandjes wou knopen. Die van vorig jaar 
waren versleten.
Ze kozen hun kleuren en afgelopen 
periode knoopte ik tussendoor
de bandjes.


Met 6 stuks borduur draad 
krijg je fijn knoopwerk.


De linkse werd voor Aranka
daar speelde ik iets meer met 
de kleuren.
Nomi wou graag weer 
de reggae kleuren.
En de rechtse werd voor mij.


Dit weekend gaf ik de bandjes aan hen,
want Aranka was hier gezellig nog 
eens een dagje, net als vroeger.
Jaro maakte deze leuke foto's van
onze handen en op Instagram mocht ik
van de dames er een post van maken,
die ze ook weer deelden.
Hun handen liggen op de mijne 
'Women support Women
want samen zijn we sterk.
💜

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Jij kan echt alles!😁
    Mooi hoor.
    Het idee om er zelf 1 te dragen en beide dochters ook vind ik zo mooi.
    En de foto..... goed gedaan Jaro.🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige armbandjes Sarah
    Mooie kleurtjEs
    En mooi die symboliek!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah