vrijdag 11 oktober 2024

Zakje voor het dagboekje van Aranka



Ik naaide deze week dit zakje
voor het dagboekje van Aranka.


Ik koos een leuk stofje uit.
Het zakje is simpel en sluit met
een drukknoopje.


Het is ideaal om het dagboekje 
in op te bergen en te beschermen en
toch blijft de zon zichtbaar. ☀️


In het dagboekje schreef ik Aranka
haar hele traject, wat ze heeft afgelegd.


Naar aanleiding van de week
van de NAH had ik behoefte om
er weer even bij stil te staan.
Als ik dan lees in het boekje komen
er veel emoties los, maar het gevoel
'wat heeft Aranka geluk gehad' en 
'wat heeft ze kracht getoond'
overheersen.
Nog steeds is niet alles evident 
voor haar en dat is voor wie het
niet weet, niet zo zichtbaar.
Daarom wil ik graag afsluiten
met deze quote:
'Never judge a book
by its cover'

Fijne dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah