dinsdag 8 oktober 2024

Weer een zakje 'Meidenavond'



En ja hoor, er is weer een 
zakje klaar voor Aranka.


Ze had in de kringloopwinkel een 
spel gekocht dat 'Meidenavond' heet. 
Het zat in een veel te groot doosje, 
dus ze vroeg mij of ik weer een zakje
 kon naaien. Met plezier!
Ze liet me de kaarten zien en ik wist
direct welk stofje geschikt was!
Zeg nu zelf, dat match toch fantastisch.


Van binnen in het zakje wit. 
Met velcro/klittenband sluit het zakje.


Het flapje maakte ik in grasgroen.
Aranka heeft ondertussen al een aardige 
collectie aan spelletjes-zakjes.


Ze zette het voor mij gezellig op
de foto.
Het spel 'Meidenavond' hebben we 
nog niet gespeeld, maar we hadden
wel een echte meidenavond.
😉

Leuk hè!
Aranka mooi in het midden want we 
omarmen haar graag. 
Ze doet het heel goed, maar alles is
niet zo evident voor haar zoals 
het zou lijken, daarom wil ik de
week van NHA toch een beetje
 in de kijker zetten.


Het is mooi om daar even bij
stil te staan. Ik had er een dik jaar 
geleden nog nooit over gehoord en
nu is het een deel van 
ons verhaal. 💜

Fijne dag 












3 opmerkingen:

  1. Zoooo, dat zijn veel zakjes.
    Wat leuk dat ze allemaal anders zijn en toch bij elkaar passen.
    Dit stofje is gemaakt voor dit spel, lijkt wel.
    Wat een leuke foto van jullie 3tjes🥰
    Goed om aandacht te geven aan deze speciale week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje voor dat spel, Sarah
    En een hele verzameling heb je gemaakt!
    Hele mooie foto van jullie!
    Mooi stralend!
    3 sterke meiden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi zakje van het leuke stofje, gezellig al die verschillende zakjes bij elkaar en zeker erg handig
    wat een mooie foto en goed dat je aandacht schenkt aan de NHA
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah