donderdag 28 november 2019

Elke donderdag een kerstkaart #48


Margo had nog wat stickers 
van Su over.
Ze had er al wat kaarten mee
gemaakt ( kijk HIER ).
Maar er schoten nog wat 
Duitse teksten, bomen en het
getal 24 over en ze gaf ze
vorige keer aan mij.
Ik vond haar kaartjes zo leuk.
Dat is de spulletjes dinsdag
meenam naar Margo en met
haar Cats on Appeltrees 
aan de slag ging.


Deze was de eerste.
Ik vond dat de tekst 
wat verdween 
in het ruitjes papier.


Bij deze heb ik het dus
anders opgelost.
Ze zijn net niet hetzelfde,
zie je het verschil?


Met de restjes van het papier
maakte ik deze nog.


En deze. Met een fineliner
zette ik nog wat streepjes.


Met 8 afgewerkte kaarten ging
ik weer naar huis.
( En 5 in de maak !
Zeer productief dus ! )


Ik stempelde nog
een bende diertjes 
om thuis nog mee te knutselen.

Leuk nieuws voor mij!
Zo meteen komen ze mijn 
nieuwe afwasmachine brengen.
Al ga ik het samen afwassen
 ook wel missen,
 ik had net een systeem gevonden.
Om de beurt kwamen ze
afdrogen en dan werd er
gezellig gebabbeld. 
Wellicht is er elke dag wel wat 
dat er niet in past en dan ga ik de
beurtrol gewoon behouden.

Fijne dag!



19 opmerkingen:

  1. Leuke en vrolijke serie heb je gemaakt bij Margo. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een serie mooi kaartje goed bezig wat een schattige stempeltjes zijn dat. veel plezier met je afwasmachine ik heb er ook een en zou hem niet willen missen maar er is altijd nog wel wat met de hand af te wassen en dan doen we dat gezellig saampjes mijn man en ik
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke serie Sarah, zéér productief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooo dat is écht super productief en super leuk allemaal, jij moet inmiddels wel een enorme stapel kerstpost hebben klaarliggen!
    Ja samen aan de afwas is altijd bijpraten dat kan ik me nog goed herinneren van toen Sylvia nog thuisxwoonde (en héél véél op haar grote zolderkamer zat met studieboeken en oorverdovende muziek 🤪😊😉🙃🥰).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow hele leuke serie kaarten, altijd gezellig samen de afwas doen.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afwassen zijn vaak wel de kwaliteitsmomentjes :-) maar een afwasmachine is ook wel erg fijn!
    Je kaarten zijn leuk, vooral met de subtiele verschillen... heel productief geweest!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat is zeker een productieve dag geweest! Wat een leuke kaartjes allemaal!Die stempeltjes zijn toch erg leuk en je kan er zoveel kanten mee op! Super leuk! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! Lekker he om zo productief bezig te zijn :)
    Ja, de afwasmomenten praten altijd lekker. Ik hoop dat er nog wat pannen niet in de vaatwasser passen ;)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke serie kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes ! Druk bezig geweest ! En? Eerste wasje al gedraid in de nieuwe machine? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. afwassen is inderdaad babbeltijd, maar een vaatwas zorgt voor iets meer vrije tijd, wat ook graag meegenomen is he! Die CAT-stempeltjes zijn tof he, leuke kaartenreeks, en je zal er zo te zien nog wat kunnen maken...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke serie kerstkaarten. Heel herkenbaar dat afwassen babbeltijd is. Ik hoefde thuis nooit te helpen met de afwas omdat m'n ouders die tijd gebruikten om de dag door te nemen.
    Prachtige kaart voor het KKT, leuk de paint op het rice papier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke serie heb je gemaakt en dat terwijl je ook aan het kletsen was met Margo! Knap!!
    En ze blijven leuk die CATjes.
    Wat fijn dat je nieuwe afwasmachine is gekomen! Is toch wel een genot en gemak, hoor! Ook al is samen afwassen ook heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat klinkt als een heerlijke creatieve middag! Leuke variatie in je kaarten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik zie het KLEINE verschil van de 2 kaarten die op elkaar lijken.
    8 Kaarten, wauw, ghoed bezig geweest!
    Ze zijn erg leuk.
    Gefeliciteerd met jullie vaatwasser. Wat een luxe gevoel zal dat geven.
    Het scheelt je veel werk, alhoewel ik je opmerking over het samen afwassen ook begrijp.
    Maar.... volgens mij vinden jullie bij jou in huis genoeg gelegenheden om te kunnen bijkletsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat ben jij lekker produktief geweest ! super is dit weer ! helemaal geslaagd
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super serie !
    Lekkere frisse kleuren!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie kerstkaartjes Sarah...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah