maandag 4 november 2019

Herfstvakantie is...



Herfstvakantie is... met de
kinderen veel naar de film gaan,
maar ik kwam toch ook
tot wat creatiefs.
In vakanties grijp ik
altijd terug naar mijn letters
en aquarel.
Ik kan het makkelijk 
tussendoor doen.


Ik oefende heel wat blaadjes
uit de boeken van Carla Kamphuis.


Jaro deed ook ijverig mee!


Hij deed al deze blaadjes.
Ik heb wel gemerkt dat hij
veel te hard drukt.
Mijn rode stift ga ik 
moeten vervangen.


Deze week maakte ik dit.


Ook dit. De cactussen zijn 
wat mislukt. Ik had ze liever
een aquarel look gegeven,
maar daar was het papier
niet geschikt voor.


Ook deze bladzijde
maakte ik in mijn schrift.


Van de Bib bracht ik dit
boek mee en dat gaf weer
de aanzet om te aquarellen.




Met oefeningen uit
het boek en toevoeging
van teksten maakte ik dit.



Deze maakte ik op
op Allerheiligen.
Een krans voor
mijn papa.


Natuurlijk wou Jaro weer 
graag meedoen!
(  Moriander bouwt liever
met de Lego. )


Hij maakte dit.

Vandaag start de school
weer.

Fijne dag!










11 opmerkingen:

  1. Jij hebt je prima vermaakt in je vrije uurtjes, Sarah. Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit in de herfstvakantie bij jullie...Prachtige handlettering en leuk dat je zoontje ook zo ijverig meedoet...TOP!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik het al vaker gezegd, maar ik ben ooit begonnen met handlettering en er ook bijna gelijk weer mee gestopt..... niks voor mij, ik wil liever meteen resultaat zien dat oefenen is niks voor mij.
    Bij jou lukt het mooi zeg!!
    Zo mooi, zoals jij alles ook versierd met tekeningetjes erbij.
    Kunstig.
    En Jaro is echt een topper, kijk hem fanatiek oefenen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat een productiviteit ! helemaal toppie is dit allemaal !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop moois!
    En ja, goed je best doen is inspannend...dan wil een stift nog wel eens 'het loodje' leggen.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je productief bezig geweest en de resultaten mogen er zeker zijn, super zeg!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig om dit allemaal te zien. Jullie zijn heerlijk bezig geweest! Wat een mooie bladzijden heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een productie en zo mooi! Zowel van jouw hand als die van Jaro, erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jouw letters echt zo mooi en wat lukt het bloemen schilderen goed zeg ! Jaro is superschattig als hij zo geconcentreerd bezig is x
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige dingen maakte je weer! En ook al drukt Jaro te hard, hij kan ook prachtige letters maken zeg!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah