vrijdag 22 november 2019

November * Art Journal # 4/2


Hier ben ik nog eens!
Het is hier een hele week 
stil geweest, gewoon te druk
en geen fut gehad.
Ik maakte wel nog een pagina
in mijn Art Journal.


Het begon met dit afdrukje.


Met dit stuk karton en de
gellipate maakte ik de afdruk.


Met eigen stempels en wat 
tekstjes van de scheurkalender
kleedje ik de pagina aan.
Niks spectaculair, maar wel een
momentje van ontspanning.


Hier nog een extra foto
van het vosje en het egeltje. 

Deze week was voor iedereen 
best zwaar, veel huiswerk en testen,
naschoolse activiteiten, verplichtingen,...
Maar na school gaan we iets leuks doen
en daardoor geraakte iedereen toch
net iets beter uit zijn bed vanochtend.
We gaan straks de nieuwe film
Frozen zien en daarna iets eten in
de stad.
Dan weekend, dat weeral druk is...
Of ik tijd ga vinden om reacties 
achter te laten dat weet ik niet...
Volgende week staan er veel uitdagingen
op de agenda, dus ik ga zeker tijd moeten
maken ( of eerder vinden ) voor mijn blog.

Groetjes!


9 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sarah
    Ja zo gaat het in een gezinsleven, maar bovenal geniet ervan!
    Mooi je pagina in je joirnal, leuke accentjes!
    Geniet van de film en fijn weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat jullie gezellig naar de film gaan ! Een aantal vrienden van Femke hebben dezelfde plannen voor vanavond maar dan de lata vertoning en dat zag Femke niet zo zitten, te moe ... dus je verhaal klinkt herkenbaar ! Je pagina is super, je zelfgemaakte stempels zijn echt de max ! En vllgende week gaan we elkaar stimuleren om te bloggen ! X
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig! Mooie pagina! Zo te lezen is bij jullie niet anders dan hier en ik merk dat het plaatsen van reacties bij iedereen al een tijdje er helemaal bij in schiet, maar goed het is niet anders. Heel veel plezier vandaag bij de film, hier willen de meiden ook erg graag naar Frozen 2.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina in je Art Journal, even lekker tijd voor jezelf. Leuk om zelf zo'n achtergrond stans te maken en gave zelfgemaakte stempels.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke pagina in je art journal. Mooi die stempeltjes!
    Was de Frozen film leuk?
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie pagina Sarah! En wat een mooie start van het weekend met Frozen en eten in de stad. Hier ook een druk weekend. Do, vr en zaterdagnacht werken en zondagmiddag komen de kinderen alvast voor mijn verjaardag! Straks als ik wakker word, ga ik heerlijke appeltaart maken. Ik kreeg een lekker recept van een lieve blogvriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ja, en dan komen Willemijn en een vriendin van haar met een kindje van 1 jaar pannenkoeken eten bij ons...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie pagina maakte je.
    De kleur alleen al, prachtig!
    Lekker hè, even ontspannen tijdens alle drukke.
    Hier niet anders hoor, maar ik probeer maar gewoon mee te gaan met de flow.
    En, af en toe even knutselen, als het lukt, dan ontspan ik weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie achtergrond kwam ervan af! En hoe mooi is het om daar met de eigen stempels op te werken; een unieke page! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah