maandag 25 november 2019

Sarah daagt GerJanne uit #1


Enkele weken geleden stuurde ik
GerJanne 4 uitdagingen op.
Elke laatste maandag van de 
maand tonen we een uitdaging.
Vandaag de aftrap.


De eerste opdracht was om
met deze materialen
 een kaartje te maken.
Het papier was een kadootje van
Nele, een blokje met veel
paarse papiertjes. 😉
De stempel is van Neat
and Tangled.


Ik maakte er een verjaardagskaart
van voor GerJanne.
De stempels kleurde ik met
mijn copics.


Ook de binnenkant 
versierde ik.
Ik voegde nog een recept toe
voor een appeltaart.
Dat gebruikte ze al vlijtig.
Op de envelop van de kaart,
schreef ik dat ze het onmiddellijk
mag open doen en ze niet moest 
wachten op haar verjaardag.
( Die is morgen pas .)
Het weekend zit er op.


De film was leuk!


Het eten lekker!


Gisteren maakte ik weer heel wat
kindjes blij tijdens het voorlezen
op het jaarlijkse Sint-feest.
Deze keer gingen de jongens
voor het eerst niet mee.
Ze vinden zich daar nu echt
te groot voor!

Succes met de start van
de nieuwe week. 🍁

Nemen jullie ook een
kijkje bij GerJanne?

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, je hebt een heel mooi kaartje gemaakt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje is het geworden! Gezellig al die uitdagingen onderling :) Je foto's zien er gezellig uit, op naar een nieuwe week, met zaterdag jouw laatste uitdaging richting mij en mijn uitdagingen onderweg naar jou...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee, ook het kaartje voor GerJanne is heel leuk geworden en toch weer anders dan Gerjanne`s kaartje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart heb je voor de verjaardag van GerJanne gemaakt, Sarah.
    En wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke persoonlijke kaart/ en uitdaging heb je voor Gerjanne gemaakt!
    Oh,oh, wat lijken jullie toch allemaal op elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier zie ik een heel mooi kaartje met dezelfde materialen als bij GerJanne.
    En het wordt nog leuker voor haar dat ze die kaart ook nog eens in de brievenbus krijgt.
    Gezellig dat jullie elkaar uitdagen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart maakte je voor GerJanne. Altijd leuk om elkaar zo uit te dagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dáár heb je haar dus mooi méé verrast en maar goed dat op de flop stond dat hij open moést want anders was het uitdagingsplannetje mislukt (ben toch al verbaasd dat jullie dáár ueberhaupt de tijd voor hebben!). Leuke foto's Sarah en ja..kleine kindjes worden groot (én stoer hihi!).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sarah,
    Ik kom net bij Gerjanne vandaan, echt leuk deze uitdaging en leuke kaartjes hebben jullie gemaakt, jij kon haar verjaardag ervoor gebruiken, leuk dat je een recept meestuurde!
    Jullie hebben goed genoten zie ik wel!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk verjaardagskaartje voor GerJanne.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sarah,
    daar ben ik dan eindelijk, na drie taarten, 2 pannen soep en en ovenschotel en een feestje op het werk....! Je kaart is super mooi, hij pronkt hier. Mijn meiden vonden het erg leuk dat mijn naam erop staat!
    En erg leuk hoe verschillend de kaarten zijn geworden.
    De taart viel hier enorm in de smaak!
    En jullie hebben een top avond gehad. Dat de jongens zich nu wel te groot voelen kan ik me wel indenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, nou moest ze wel eerder de envelop openmaken. Prachtige kaart, morgen ga ik haar persoonlijk feliciteren. Kadootje klaar en alles al ingepakt. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk jullie afspraak om samen te werken!
    deze gave stempelset heb ik ook maar dan via Ali en nog niet gebruikt helaas.
    Erg mooi ingekleurd en je kaart is erg leuk geworden.
    Genieten hè dat voorlezen in de Sint en kerst tijd!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart! En zo te zien een heerlijk weekend! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat grappig dat je je uitdagingskaartje voor de verjaardag van GerJanne maakte! Het is een prachtig kaartje, ziet er heel gezellig uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk die uitdaging hé :-D Jij maakte ook een hele mooie kaart voor GerJanne!
    Oooh en voorlezen met de kamishibai, dat is altijd kei tof! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om van de eerste uitdaging een kaart voor haar te maken.....
    Dit zijn toch echt mijn kleurtjes.
    Lief kaartje, en weer Zó mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk trouwens om ook wat foto's van jullie weekend te zien, de kinderen hebben het allemaal naar hun zin zó te zien op de foto's.
    De jongens te groot voor de Sint, ja, ze hebben eigenlijk wel gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah