zaterdag 16 november 2019

Tasje met een 🦊


Voor de herfst vakantie 
naaide ik dit super
leuke tasje.
Ik maakte het van een 
pijp van een jeansbroek
van mijn papa.
( Een broek, die mijn 
mama genaaid had)


Het vosje appliceerde
ik er op.
Het werd een kei lief 
vosje van restjes stof.


Natuurlijk nog een labeltje
meegenaaid aan de zijkant.
Vanbinnen is het een oranje
stof met witte kleine bloempjes.


Daphne vroeg achter de
taarten.
Dit was nummer 1.


Dit nummer 2,
nummer 3 was pas klaar
als iedereen weer thuis was,
dus geen groepsfoto!
De pasta avond was gezellig.
Er was een overvloed 
aan desserten.
Na het eten, heb ik vrijwillig
aangeboden om te helpen.
En weet je wat ik deed:
Afwassen!
3 uur aan een stuk.
De leerlingen waren me super
dankbaar en de sfeer was zo
gezellig, dat het echt
leuk was. 
Aranka en ik waren kei
laat thuis, maar wel overladen 
met heerlijke pastasaus,
turksbrood en cake.
Dat wordt vandaag niet koken!


12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig tasje. En heerlijk die taarten. En dan toch nog aan de afwas...
    Geniet van de restjes 😉
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Taarten zien er heerlijk uit en wat een leuk tasje heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig tasje, zo'n leuke vos en een mooie herinnering aan je vader ! Wauw, 3 uur afwassen, maar met zo'n vrolijk gezelschap gaat dat goed vooruit hé ! Je taarten zien er heerlijk uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker om niet te hoeven koken! En het klinkt inderdaad super, die avond! Je vossentas is erg leuk! EN wat speciaal dat het van en broek van je vader is die je moeder zelf maakte...dierbaar tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sarah
    Wat een supurmooi tasje en dat van een oude broek, heel mooi, het vosje vind ik zo schattig, knap gemaakt!
    Fijn dat de taartjes so inde smaak vielen jullie hebben een fijne avond gehad zie ik!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf tasje, heel mooi! En wat fijn dat je in natura werd betaald voor je afwas-klus, heerlijk om niet te hoeven koken!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, deze tas!!!!
    Ik vind vooraan de gedachte erachter zo mooi, dat je het maakte van een broek van je vader.
    En het vosje is prachtig.
    Wat een talent heb jij toch voor dit soort dingen.
    Je taarten.....mmmmmm, zien er lekker uit.
    3 Uur afwassen🙄, zo, dat is wel héél veel afwas, maar zoals je schrijft, het was gezellig, dus dan is het eigenlijk niet zo erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, wat ben jij weer creatief geweest de laatste tijd! En zoveel verschillende dingen, kaarten, naaisels, baksels... Het is een plezier om erover te lezen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi tasje heb je gemaakt, weer een tip voor mij :-)
    De broeken die bij de kringloop ingeleverd worden zijn niet allemaal geschikt voor de verkoop, daar ga ik weer mooie tassen van maken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig tasje. Het vosje in een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoe jij iets dat je mama al gemaakt heeft nu weer maakt tot iets heel leuks dat nog lang gebruikt gaat worden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah