vrijdag 31 januari 2020

Nog meer poesjes


Nomi is al een maandje 16.
Voor haar maakte ik dit
vrolijke kaartje.


Het poesje is
zo schattig.


Uit blogland kreeg ze weer
heel wat mooie post.
Normaal heb ik iedereen 
bedankt.


In dezelfde periode was
ook Nele jarig en voor
haar maakte ik dit kaartje.


Weeral stippen op 
mijn kaart, dus doe ik nu
voor echt de allerlaatste
keer mee bij
4 SCB # 28


Tja en dan was ik zo
goed op dreef dat ik nog
eentje extra maakte voor
de voorraad.


Weer totaal andere
kleuren gebruikt deze keer.


Hier zie je ze alledrie op 
een rijtje.
Het vrolijke papier is
van de Action 
De poezenstempel van
Newton's Nook Designs.
Gisteren toonde ik er ook
kerstkaarten mee.




16 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten met deze schattige poezen, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben toch vergeten te kijken woensdag naar jouw creaties voor het KKT, sorry. Twee mooie kaartjes zijn het geworden. Bedankt voor je reactie op mijn Blog.
    De andere kaartjes die ik sag verschijnen zijn schattig en lief. Mooi gedaan
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sarah
    Wat een leuke serie vrolijke poezenkaartjes!
    Ik word er helemaal blij van wat een leuke kleuren!
    Ha en ik zag mijn kaartje er ook tussen....fijn dat Nomi zo is verwend met post!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, deze vrolijke kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat schattige poezenkaartjes, en zo leuk, dat Nomi veel post kreeg ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, die lieve katjes, Sarah! Overal voor te gebruiken. En leuk dat Nomi zoveel mooie post kreeg met haar verjaardag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs leuke kaartjes, Sarah.
    Ik heb je een mail gestuurd, vanuit stampidoe.

    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk drietal heb je gemaakt! Zo leuk met de poesjes en de banners!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk!!!!
    Zo vrolijk met dat achtergrond papier, het zijn echte verjaardag kaarten.
    Handig, de laatste voor de voorraad, die kun je gauw een keer gebruiken denk ik.
    Fijn weekend, ik heb je mail gekregen hoor, ik reageer later....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaartjes, mooi!
    Je hebt een flinke bijdrage geleverd aan onze januari challenge op het 4 Season Challenge blog, dankjewel voor alle stipjes die we voorbij hebben zien komen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige kaarten. Superknap dat je zulke mooie kaarten kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes! Heel leuk om te zien hoe je met een zelfde stempel en verschillend DP totaal andere kaartjes krijgt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stippen, poezen, ik hou ervan! Superleuke kaartjes. En natuurlijk alsnog gefeliciteerd met je zestienjarige (!) dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah