donderdag 16 september 2021

Gelprinting challenge # 17 ' Multiple Layers '



Mijn trouwe volgers weten dat ik op
mijn eigen tempo de challenge
' 30 days of gelprinting '
van september 2019 
aan het uitvoeren ben.
Tijd om nog eens wat te 
laten zien. 
Vandaag nummer 11 en 
1 van mijn favorieten.


De opdracht is - Multiple layer - en ik
maakte deze veelkleurige afdrukken.


Om deze mooie afdrukken te
maken tekende ik zig zag
lijnen op een blaadje.
Dan lamineerde ik het en
vervolgens knipte ik het uit.


Met deze vormen kan ik
eindeloos patronen maken.


Als je dan ook nog eens vrolijke 
kleuren gebruikt dan krijg je
toffe resultaten.


Een detailfoto


Bij deze liggen de chevrons
allemaal in dezelfde richting.


Ook nog een detailfoto.


De hele pagina nog een keer op
de foto. Omdat de opdracht zo 
leuk uidraaide komt er in mijn 
boek nog een tweede pagina.


En dat werd deze!


Hier naaide ik mijn afdruk op
een wit basispapier en de opdracht
sneed ik uit een restje van 
een afdruk.


Ook de andere pagina leverde
een mooie detail foto op.

Morgen gaan we verder met
opdracht 23, waar de
chevrons weer boven gehaald 
werden. Tot dan!


6 opmerkingen:

  1. Knap gedaan Sarah, ik heb zo`n moeite met de gelli plate het gaat je goed af om hier me te werken, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is goed gelukt zeg.
    Wat leuk om zo je eigen stencil te maken.
    De vele kleurtjes maken het heel vrolijk.
    Je kan nog wel even doorgaan, met bv reggae kleuren.
    Of een vrolijke achtergrond maken voor een kaart.
    Leuk, ik zie meteen veel mogelijkheden. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie afdrukken met de gelliplate Sarah
    Leuk dat jezelf een stencil hebt ontwikkeld
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je resultaten zijn Supermooi en wat een mooie kleuren !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk "speel"resultaat! Het lijkt me toch spannend om te zien hke de verschillende afdrukken worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en wat slim gedaan met die chevrons en het lamineren. Daar heb ik nog nog nooit aangedacht om het zo te doen! Top idee, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah