vrijdag 17 september 2021

Gelprintingchallenge # 18 ' Patterned Paper '



Vandaag laat ik opdracht
23 aan jullie zien.


' Patterned Paper ' - daarvoor koos
ik deze twee exemplaren uit
mijn voorraad design papier.


Ik gebruikte weer mijn chevrons.
( Hoe ik die maakte, dat vertel ik in
mijn bericht van gisteren )


Dat resulteerde in deze afdrukken.


Voor het andere papier gebruikte ik
mijn cirkels die ik gebruikte bij 1 
van mijn eerste opdrachten.
( Kijk HIER)


Dat leverde dit op.


Ze hebben beide nog een 
ghostprint en die is ook wel mooi,
daar ga ik later nog wel iets mee doen.


Ik besloot om deze twee te gebruiken
en ik wou een patchwork maken.


Ik tekende ruitjes op een 
wit papier. 
Legde dit vel op mijn
twee afdrukken.



Samen sneed ik alles uit en 
dan kon het puzzelen beginnen!


Ik splitste alles zodat ik
twee gemengde pagina's had.
( Ik gaf ze nummers op de achtergrond
want ik wou wel dat de patronen
doorliepen )


Ik plakte alles op .


Met een zigzag steek creëerde ik
een echt patchwork.


Ook opdracht 23 bracht ik tot
een goed einde.


De letters sneed ik weer uit
een restje.
Tussen de opdracht van gisteren 
en vandaag zit heel wat maanden 
tussen, maar fijn om te zien dat ik
mijn materiaal hergebruik en er
een verhaal en evolutie in zit.
Zo ook mijn bericht voor morgen.
Tot dan!
















5 opmerkingen:

  1. Daar heb je heel gave pagina's gemaakt, heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig resultaat weer Sarah!
    Wat heb je toch een creatief hoofd, knap om het zo bedacht te krijgen en leuk gepuzzeld!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Sarah. Wat kunstig uitgedacht! Ik vind het helemaal top! Ook erg leuk dat je ons meeneemt in het hele proces, van begin tot eind. Ben benieuwd naar morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt, het patroon papier.
    Door ze te nummeren wist je dat waar moest en dat is mooi, want nu geeft het rust doordat het patroon doorloopt.
    De zigzag steek hoort hier echt helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah