woensdag 29 september 2021

Kleurenkaartenteam: Geel en Staalblauw



Het is weeral de laatste 
woensdag van de maand
en deze keer koos Martina de kleuren:
Geel en Staalblauw.


Ik maakte eerst voor mezelf 
een schets met stiften zodat
ik wist hoe ik het moest opbouwen.


Ik stipte de middelste cirkel van 
het patroon ' Flower Power '
van Stipstijl.


Deze keer koos ik voor een
grote tekst.
Alvast ' Thanks ' voor jullie
reacties!
Morgen mijn laatste post over mijn
Gelprinting- Opdrachten waar
ik twee jaar aan werkte.
Zeker komen 👁️!

 

25 opmerkingen:

  1. Ziet er weer strak uit! Wow 2 jaar, wel leuk om dit iedere door te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gok altijd bij jou wat het wordt vooraleer ik je blog openlijk. Jawel t zijn stippen.
    Weer leuk gedaan.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stipwerk weer, leuk in de kleurtjes van deze maand!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sarah,
    wat een mooi stipwerk weer. We krijgen vast aan het eind van het jaar te zien hoe de opeenvolgende kleuren zijn in een overzichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een prachtige kaart gestipt, ik word er altijd zo vrolijk van, Sarah!
    En 2 jaar aan je gelprinting, wauw, wat gaaf!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi.
    Ik vind het zo leuk dat jij elke maand een kaart (of creatie) maakt met de stip techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig stipwerk Sarah
    Heel mooi effect met dat patroon en de kleurencombinatie vind ik top!
    Ja dat project heeft je lekker bezig gehouden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gestipt Sarah, héél origineel jouw KKT!
    XxIrene X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave stipkaart maakte je weer. Goed idee om eerst een schets te maken, uitwerking is weer toppie 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk gedaan weer Sarah....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je had je moeten horen. Ik opende jouw blog en riep:" ohhhhhh, wat mooi!!!" Ed schrok er van 😃.
    Prachtig dus.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi strippenkaarten weer. Een mooi patroon, ik weet hoe moeilijk het is om alles in goede verhoudingen te krijgen. Dus petje af hoor. Je hebt het heel mooi gemaakt. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je stipwerk wordt steeds leuker, knap om iedere keer met een nieuw patroon te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap hoor dat je weer een stippenkaart in de gevraagde kleuren hebt gemaakt. Ondanks dat ik het stippen erg leuk vind, kom ik er nooit aan toe.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi stipwerk weer, het ziet er strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super stipwerk weer!! Elke keer als ik het zie denk ik aan de verf die boven ligt...
    En benieuwd naar je boek morgen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, ziet er weer (s)top uit ! =) helemaal leuk is dit weer geworden, ook in deze kleurtjes
    Bedankt voor je deelname deze maand (alweer)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig stipkaartje weer Sarah! Slim dat je eerst een schets hebt gemaakt dat is eigenlijk al bijna een kaart op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi dit stipwerk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie! Prachtig met die grote tekst er bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig deze stippen creaties weer Sarah...zo mooi in deze kleurtjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Sarah,

    Leuke stippenkaart alweer!
    Tof idee om stempelspullen op mijn verlanglijstje te zetten! Dankjewel voor de tip! Ook merci voor de complimentjes...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Als je later komt bekijk je ook het moois van de laatste dagen en heb ik de afwerking van je boek bekeken. Wow wat is dit een mooi boek van een periode van 2 jaar uit jou leven geworden. Iets waar je zeker echt trots op mag zijn en wat voor jou vele waarde heeft. Je bent echt een kunstenaar zeg. Ook zag ik jou stip boek en jou stipkaart voor het KKT. Wat heb je dit allemaal zorgvuldig gemaakt. Nou wil ik je niet gek maken hihi, vanmorgen gingen we na de kerkdienst koffie drinken in het gebouw naast de kerk. En wat zag ik daar? Allemaal mandala's, wat kleinere, maar ook heel groot. Deze waren allemaal gestipt en elke mandala had een thema bv strand, herfst enz. Eentje vond ik zo mooi, zou hem wel kopen maar 450,0 euro is een best bedrag. Jij bent zo creatief en ik denk dat jij zoiets ook wel kan. Maar ook als je kaarten ed laat zien is ook geweldig! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah