woensdag 8 september 2021

Sending you Oceans of Love * Art Journal #31/2



Ik maakte gisteren een pagina
in mijn Art Journal af.


Met een stencil met een zeepaardje waar
ik vroeger mijn badkamer mee
had versierd begon ik aan
deze pagina.
Dan lag het een tijdje stil, 
maar vorige week begon ik er 
weer aan en gisteren was hij af!


Ik gebruikte verschillende materialen
om mijn pagina aan te kleden.


Dit werd de linkerpagina.


Dit de rechter.


Ik laat jullie nog een overzicht zien
van de hele pagina.


Ik wens jullie vandaag
Oceans of love ...

Bedankt om te komen kijken 🙏


 

6 opmerkingen:

  1. Prachtige pagina Sarah, mooi om deze zonnige dag mee te starten.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige pagina's, heel verfrissend, die zeezichten, bij dit warme weer ! :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Sarah! Dat heb je weer zo mooi bedacht en uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sarah,

    Zeetafereeltjes zijn altijd mooi!!
    Dankjewel voor jouw leuke reacties op mijn blog gisteren... 't waren er een hoop(je)i ;o)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah