zondag 19 september 2021

Gelprinting challenge # 20 ' Texture '



Ik heb er nog eentje in de sfeer 
van mijn vorige berichten.
Omdat ik de opdrachten willekeurig
uitvoer staan mijn ' patchwork' 
paginas mooi verdeeld over de 
30 opdrachten.
Deze keer ging ik aan de slag
met ' Texture '


Ik gebruikte deze 3 eerder gemaakte
afdrukken die ik maakte met allerlei
items die texture bevatten.


Na de driehoeken van de vorige dagen
viel mijn oog op een stapel
6-hoekige bierviltjes.
Ik legde ze op een blad en
tekende de omtrek.


Dat gaf dit resultaat.
Uit de afdrukken knipte ik 
allemaal 6 hoeken waarbij ik het
biervilt als mal gebruikte.
( Van al die veelkleurige 6 hoeken 
ben ik vergeten een foto te maken )


Daarna plakte ik de 6 hoeken op,
stikte alles weer vast met een
zigzagsteek.


Uit een restje maakte ik
weer de cijfers en de letters.
Die kwamen op een wit papier.
Voor ' 14 ' gebruikte ik een 
6 hoekige snijmal en het woord
' texture ' kwam op een strookje dat ik er
op naaide met een rechte steek.
Weer een opdracht volbracht!

Fijne zondag!


3 opmerkingen:

  1. Prachtig Sarah
    Het vordert al aardig he, je opdrachtlijst!
    Je hebt straks een prachtig naslagboekje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is superleuk geworden, de kleuren en verschillende texturen combineren heel mooi. Goed gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatse foto, met de 14 op ik een 6 hoek, dat zorgt voor eenheid.
    Leuk gedaan, alwéér!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah