zondag 3 oktober 2021

Stickey Sunday # 14 * Handletteringschrift # 2/4 ' Foto's '



Deze zondag laat ik jullie 
nog eens pagina 
zien uit mijn vierde 
handletteringschrift.
( In een zomerse bui gemaakt ☀️ )


Uit een creatief tijdschrift van de Action
scheurde ik deze pagina en dat
werd mijn inspiratie.


Ik gebruikte foto's van Aranka 
die ze trok met
mijn oude analoge camera.
Ze waren onscherp maar daarom
juist ideaal om een tekst 
op te schrijven.


De bieslookbloemen van ons terras
samen met de tekst bekrachtigd
de inhoud van de quote.


Deze foto haalde ik uit
een tijdschrift en ook daar
schreef ik een tekst op.


Net als deze. 
De tekst doet dromen van 
een zonnige relaxte vakantie.


Dit werd de hele pagina met 
mijn beschreven foto's.


Voor Aranka beschreef ik deze foto
op 1 van haar ' mislukte ' foto's.
Het hangt op aan haar muur.
Ik vind het een heel waardevolle tekst
en geeft ons bevestiging dat alles niet
zo snel en perfect moet verlopen.
Alles volgt zijn eigen ritme.


Als laatste foto laat ik heel 
de pagina nog eens zien.
Ik gebruikte ook washitape
aan de zijkant dus 
dit is nog eens een 
Stickey Sunday - berichtje.

Fijne  zondag

10 opmerkingen:

  1. Ik vind deze pagina's erg mooi, die afbeeldingen zijn er wel super geschikt voor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je onscherpe foto's zo toch nog gebruikt! En van zulke foto's en teksten word je toch helemaal vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kunt toch zo mooi handletteren! Mooie pagina heb je weer gemaakt. De wazige foto's zijn inderdaad perfect voor dit doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Sarah
    Leuk dat je "mislukte" foto's zo toch kunt gebruiken en wat een mooie teksten en ozo waar! Prachtig gehandletterd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel tof
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor!
    Prachtig geschreven en mooie teksten.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent al een kei in het handletteren, het ziet er prachtig uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo mislukte foto’s te gebruiken. Nu nog even leren om zo mooi te schrijven. Nou, dat gaat me niet lukken, dus geniet ik maar van jouw kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! En wat en geweldig idee, om de onscherpe foto's te gebruiken. Dat is inderdaad perfect voor dit!
    Het zijn twee heel mooie pagina's.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah