zaterdag 2 oktober 2021

Mijn stippenschrift #6



Vorig weekend werkte ik nog 
eens een paar pagina's in
mijn stippenschrift af.
Ik laat ze vandaag aan
jullie zien.


Ik stipte deze twee bladwijzers.


Een detailfoto van de brede.


De smalle zien jullie hier beter.


Ik stipte ook twee kaarten.


Een detailfoto.


De andere pagina kreeg 
dit stipwerk.


Nog een detail van 
alle opvulstippen.


De hele pagina samen!


Als laatste gaf ik deze pagina 
nog kleur.


Hier koos ik 3 verschillende soorten
kleurencombinaties.


Hier koos ik 4 dezelfde kleuren,
maar telkens in een andere volgorde.
Geeft een leuk effect.
De bedoeling is om er vlaggetjes
van te maken, maar ik ga niet knippen
in mijn schrift, ik maak ze later
nog wel eens!

Fijn weekend. 

 

8 opmerkingen:

  1. Super knap weer gedaan, ik zou zeer zeker ook niet in het schrift gaan knippen, zo zonde.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, jij hebt heel wat stippen gezet, daar ben je wel een tijd mee bezig geweest. Het lijkt mij wel een heel ontspannen bezigheid (als je het zoals jij onder de knie hebt). Het ziet er allemaal prachtig uit, leuke teksten ook op de kaartjes. Mooie kleurcombinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch creatief Sarah, écht niet te geloven zó veel stip-variaties!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat PRACHTIG allemaal. Die stippen zijn toch echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie patronen en wat een mooie kaartjes heb je gemaakt! Super met die teksten! Inderdaad heel creatief zoals Irene al zei! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi effect dit stipwerk, Sarah
    Ik vind de combinatie ook zo leuk ook de opvulstipjes vind ik erg mooi!
    Grappig die aangepaste teksten erbij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. das kei tof gedaan
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie combinaties heb je gemaakt, leuk om ze ook in een schrift te verwerken
    de kaartjes zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah