woensdag 27 oktober 2021

Kleurenkaartenteam: Staalblauw en poeder roze



Ja hoor, ik hou het stippen
goed vol want hier ben ik al
weer met een stipkaart.
En... die van volgende maand
heb ik ook al klaar, want ik mocht
de kleuren kiezen.


Deze twee kleuren
- Staalblauw en poeder roze -
 combineren zo mooi samen.


Ik gebruikte het patroon
' Mooie mok ' van Stipstijl.
Dit was mijn tweede poging,
want bij de eerste ging
er iets mis.


Toen ik stipte met blauw in
de hoek bovenaan , maakte
ik per ongeluk een veeg.
Voor een kaart voor het KKt was
 het niet meer bruikbaar.
Maar ik had een ander idee.
Ik sneed links en rechts er
een stuk af.


Ik bevestigde een lintje,
rondde de hoekjes af en
ik had een mooie bladwijzer.


Ik vond voor de achterkant 
tussen mijn papier het perfecte
design papier in de kleuren
van het KKT.


Hier zien jullie beide creaties 
nog een keer naast elkaar.

Volgende week kunnen jullie
mijn gekozen kleurenduo
ontdekken op het blog van 
Martina en vandaag 
kan je op DEZE LINK
alle deelnemers zien.

Fijne dag!


 

26 opmerkingen:

  1. Prachtig Sarah en wederom super gestipt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stipwerk weer, zo perfect gedaan! Ook het handletteren is supergoed gelukt weer. Goede oplossing voor de kaart met uitgeveegde stip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf stipwerk weer en goed opgelost om van je "mislukte" deel nog iets moois te maken! Ben benieuwd welke kleur jij gekozen hebt bij het roze....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk weer die stippen. En wat goed bedacht om van het “foutje” een boekenlegger te maken. Echt leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super mooi geworden Sarah!! En je hebt ook al perfect matchend papier.
    Ben super nieuwsgierig naar de kleurencombi.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties Sarah
    Mooi stipwerk weer!
    Goed opgelost "ongelukje"
    Ook leuk dat je bijpassend dp had!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig (en slim) stipwerk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan Sarah....handig om je kaartje voor volgende maand al klaar te hebben liggen....ben benieuwd welke kleur je erbij hebt gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had je mooie stipwerk al bewonder op Insta. De boekenlegger ziet er ook tof uit!
    Ben benieuwd welke kleur je erbij gezocht hebt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stipkaarten heb je gemaakt.
    Ongelukje? waar?
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk !!!
    En goed opgelost !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige stipkaart en stipboekenlegger (die spreekt me ook erg aan!) Sarah. En ik ben nu al benieuwd naar jouw kleurkeuze bij mijn poederroze.
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooi gedaan en leuk leuk hoe je het ongelukje opgelost hebt, gaaf! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat heb je weer mooi gestipt, en 'dankzij' je foutje ook een leuke boekenlegger! Benieuwd wat de nieuwe kleur wordt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaaa, stippen!! Heel mooi gedaan weer! Zo leuk om iedere maand weer van die mooie stippen-kaarten voor het KKT te zien 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Stipjes-Sarah,

    Leuke kaart werd het weer... Wat heb je dat foutje goed opgelost!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben blij dat je een foutje gemaakt hebt, vind het een hele toffe bladwijzer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En je blijft maar stippenkunst laten zien. Knap resultaat en goed opgelost met het foutje.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan Sarah! Heel mooi, de boekenlegger is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooi gestipt weer, leuk model ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele leuke dotjes boekenlegger !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat goed van je zeg om steeds te stippen. Ik dacht het met gemaakte achtergrondjes te doen, maar ben er toch van afgeweken. Een mooie boekenlegger en kaart maakte je evenals de serie kaartjes van vandaag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend leuk dat je de "mislukte" poging toch hebt verwerkt tot een mooie bladwijzer.
    Ben benieuwd naar jou kleuren combinatie....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gestipt, gaaf resultaat.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah