zondag 17 oktober 2021

Stickey Sunday # 16 *Femminde daagt Sarah uit # 11 ' Eenhoorns



En zo is het alweer zondag!
Een mooie dag voor een
Stickey Sunday.
De gebruikte tapejes staan links,
3 vrolijke tapejes, ideaal voor
' Fun ' op de kaartjes.
Maar het is ook uitdagingsdag.
Een ideale match 😉


Femminde daagde me uit om met
deze 🦄 eenhoorns van Marianne Design
een kaartje te maken.


Ik kleurde ze in met mijn copics.
Schattig zijn ze zeker!


De twee roze eenhoorns 🦄
kwamen op dit kaartje.
Hier gebruikte ik de leuke tapejes.


Ik stempelde sterren in de kleuren
van de tape.
De manen van de eenhoorns 🦄
en de wolken blinken ✨ heel subtiel.
( Niet op de foto te krijgen, maar gebruik
jullie verbeelding )


De blauwe eenhoorn kwam op een
kleiner kaartje.


Van een stempelset van MFT
stempelde ik een vogeltje,
een vlinder en een ballon.


De ballon 🎈 kreeg een 
glanslaag, net of hij echt gaat
wegvliegen.


En zo had ik twee leuke kaarten
dankzij Femminde's uitdaging.
De bovenste ging naar mijn buurmeisje
van 7, die altijd rondhuppelt in
prinsessenjurken en ik vond het 
kaartje echt bij haar passen.

Ik ben benieuwd wat Femminde
maakte, gaan jullie ook bij
haar kijken?

Fijne zondag!

 

10 opmerkingen:

  1. Leuk en lief!!🥰.
    Stiekem ben ik ook dol op Unicorns, je kan er zo lekker je fantasie op loslaten.
    De bovenste is perfect voor een meisje van 7 die altijd in een prinsessen jurk loopt.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enige vrolijke kaartjes en wat past het tape er goed bij!, Zoe is ook helemaal in de unicorn-ban, grappig toch dat zoiets "wereldwijd" is bij de meisjes.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel leuke en vrolijke kaarten met de eenhoorns!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig eenhoornkaartje, Sarah!
    Mooi gemaakt heel vrolijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Zo vrolijk en speels, heel leuke kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een toffe kaartjes!! En zulke vrolijke kleurtjes. Snap dat je buurmeisje er helemaal weg van is.
    Leuke combi ook met die vlinder en het vogeltje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging weer met jullie tweetjes. Je hebt de eenhoorns ook mooi gekleurd. Het kleine kaartje is schattig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten! Ze zijn erg vrolijk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap dat je steeds weer heel andere kaarten met hetzelfde onderwerp maakt. Ik vind ze weer enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is al wel laat.....maar ik kom nog even bij je kijken Sarah....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt....zo lief!
    En nu snel naar mijn bedje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah