donderdag 28 oktober 2021

Vosjes 🦊



Vandaag heb ik drie creaties
voor jullie met de nieuwe vosjes 
van Marianne design.
Dit is nummer 1.
Ik maakte het kaartje voor een
vriendin, die 50 werd.


Als je nieuwe spullen hebt dan
grijp je elke gelegenheid om
er mee te kunnen knutselen.
Dus maakte ik voor Femminde 
en haar man dit kaartje.
Haar man werd 50 en Femminde 
was ook net jarig geweest.
Dat gingen ze vieren. 
Mijn plan was dat het kaartje
net voor het feest zou arriveren,
maar mijn kaartje deed er wat 
langer over.


Voor Femminde persoonlijk
maakte ik nog dit kaartje.
Ik hing het woordje 
' Craft dates ' met een touwtje
aan de tak.


Want vanbinnen zaten nieuwe
uitdagingen.
Met wat stempels van 
Marianne design kleedde ik
de binnenkant nog wat aan.


Hier zien jullie de drie vosjes
nog een keer naast elkaar.
Ik kleurde ze in met copics.
Ik stempelde ze in het bruin net
zoals het woordje ' Hoera ' 
van Els Bridgé en dat past wel
mooi bij de herfst.

Morgen kunnen jullie op dit blog
weer een uitdaging verwachten.
Eentje met Femminde 😉

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn alle 3 schattig, ben benieuwd naar de uitdagingen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, die visjes! Leuk om Femminde uit te dagen. Ik ga morgen zeker een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toffe serie met de geinige vosjes! Ik ben benieuwd naar de craft date met Femminde, dus tot morgen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die vosjes Sarah
    Mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Mooi ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk, je kaartjes met de vosjes! Zo vrolijk en herfstachtig, super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie set kaarten heb je gemaakt, het vosje ook zo superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten met de leuke nieuwe vosjes. Je hebt ze ook mooi ingekleurd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie mooie en lieve kaartjes, wat is het vosje leuk. Mooie kaart voor het KKT en slim om van de andere een bladwijzer te maken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg! Die vosjes zijn erg leuk en de kaarten zijn heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah