zaterdag 9 oktober 2021

Vaas ' Dots of Freedom '


Vandaag wil ik graag deze vaas
tonen die heel ons huis nog
een extra vrolijk tintje geeft.


Ik deed in mei mee met 
' Dots of Freedom ' 
van Stipstijl.
Ik koos mijn kleuren uit,
maakte mijn sjablonen.


In juni werkte ik eraan,
op mijn eigen tempo.
Elke keer wat meer stippen.


Net voor de grote vakantie 
was mijn vaas klaar.


Ik laat jullie rondom mee kijken.


Ik word zo blij van deze kleuren.


Hier nog een keer een collage
met alle zijzichten.
De vaas was klaar, maar toch stopte 
ik ze weer in de doos,
wachtend op een goed moment
om ze te vullen en te showen.
En dat was deze week.
Ilse stond voor mijn deur met
een boeketje droogbloemen en
een kaartje.


Dit verwarmde mijn hart zo!
Alsof het zo moest zijn,
alsof de vaas wachtte op dit 
boeketje bloemen.
Ilse bedankte me voor de vriendschap
en de steun die ik haar gaf toen 
het minder ging.
Ze is sinds kort ook aan het
stippen, heel rustig op haar
eigen tempo, ik ben blij dat ze iets
creatiefs heeft gevonden en 
dat ik haar af en toe van wat raad kan 
voorzien of haar een duwtje in de
rug kan geven, wanneer het wat
minder gaat. En dat doet zij
ook bij mij, de bloemen kwamen
op het juiste moment.
De cirkel is rond!
 En een stip ook. 
Ik zet een punt achter mijn
bericht van vandaag .

Fijn weekend!






6 opmerkingen:

  1. Een pronkstuk Sarah!!!!
    Fijn dat Ilse en jij er voor elkaar zijn, zó waardevol!
    Fijn weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat zijn heel veel stipjes die samen een prachtige creatie vormen, wat een gave vaas! De kleuren heb je heel goed gekozen, de patronen komen er heel mooi in uit.
    Lief dat je het boeketje kreeg met een kaartje, nu is de vaas nog waardevoller.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow Sarah wat mooi deze vaas
    En zo leuk dat lieve bosje droogbloemen
    Ik vind zo mooi dat je achtergrond van de vaas niet wit hebt gehouden, had natuurlijk gekund maar dat blauwe stipwerk maakt het helemaal af!
    Fijn weekend, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had het al gezien op Instagram.
    De kleuren zijn prachtig, de hele vaas is prachtig en het bericht eromheen maakt dat alles op zijn plek valt.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartverwarrend dit zeg, echt heel mooi. Je vaas is prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gestipt! Ik moet er nog mee aan de slag, kom er gewoon niet aan toe.
    Mooi dat de cirkel nu ook rond is. Soms moeten dingen gewoon zo zijn...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah