vrijdag 9 september 2022

9/9/2022- 9 jaar Syriandertje



Vandaag is de 9-de dag van de 9-de maand
en bestaat mijn blog 9 jaar!
Jullie lezen vandaag mijn 2202-de bericht,
lees dit getal van voor naar achter 
en je hebt 2022.
9/9/2022 is een mijlpaal voor mijn blog!
( En 9 is mijn lievelingsgetal )
Ik heb een hoop lieve trouwe lezers en 
elke reactie die er achter gelaten wordt
lees ik met veel plezier en soms
zijn de berichten ook een 
steuntje in de rug.
Uit de grond van mijn hart
wil ik jullie bedanken voor de bezoekjes
die jullie brengen bij Syriandertje.

Ik ben van plan om gewoon gezellig
nog veeeele jaren verder te gaan.

Op de foto zien jullie een quote die op
de cover van mijn handletteringschrift kwam
en ook past bij mijn bericht voor vandaag.

Fijne dag!

PS. Dit bericht plaatste ik om 9 uur online,
ik vond dat dat de perfecte timing is 
voor dit bijzondere bericht ๐Ÿ˜‰

PS 2. Vele van jullie doen op zo'n mijlpaal 
een give a way.
Ik heb er over nagedacht, 
maar door de drukte
hier thuis krijg ik dat niet georganiseerd.
Ik wou gewoon deze mijlpaal delen,
that's all!
 ๐Ÿ’œ


14 opmerkingen:

  1. Wat bij zonder deze mijlpaal Sarah, ga vooral door ik geniet van je creativiteit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze mijlpaal Sarah, dat we nog maar lang van je creativiteit mogen genieten.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je 9 jaar bloggen wat een leuke mijlpaal ga lekker door met je mooie kaartjes
    leuke quote heb je geplaatst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je mijlpaal Sarah en hoe heb je het zo uit kunnen kienen. Grappig, ik heb ook iets met de 9. Ik ben 19-09 geboren, mijn man is 29-09 geboren, mijn ouders zijn op 09-09 getrouwd,,wijzelf zijn op de 19de mei 1989 getrouwd en ons eerste huis had huisnummer 39. Je quote heb je erg mooi uitgewerkt. Op naar de volgende mijlpaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, al negen jaar bloggen. Zo lang volg ik je nog niet, maar ik zal het zeker blijven doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh.... gefeliciteerd! Zo lang volg ik je denk ik ook al. En zeker hoop ik dat je nog heel lang blogt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 9 jaar!! Van harte gefeliciteerd. Op naar de volgende 9 jaar.
    Was wel leuk geweest als ik nu om 9 uur een berichtje zou schrijven maar dat zit er niet in.
    Dat we nog maar lang van je gezellige berichtjes mogen genieten.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, hier heb je over nagedacht! Hoe leuk 9/9 en dan 9 jaar geleden gestart. Proficiat ! En dan ook nog eens het 2202 bericht in 2022 - HAHA ! Goed bezig! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan niks anders zeggen dan:
    9 Keer gefeliciteerd๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Sarah
    En die cijfers kloppen allemaal
    Van harte met dit feit en natuurlijk blijf ik je volgen!
    Je spreuk is supermooi en mooi gehandletterd!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was gisteren dus een bijzondere dag, leuk aantal blogberichten, dat vind ik wel een felicitatie waard

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd en super al 9 jaar.
    Mooie quote.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig berichtje dit met zoveel bijzondere getallen: gefeliciteerd en op naar nog heeeeeel veel blogberichten

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met het 9 jarig bestaan van je blog
    Mooi geschreven deze teksten Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah