dinsdag 6 september 2022

Sarah daagt Colien uit #12 'Out of this world'



Vandaag is het weer uitdagingsdag.
Dit werd mijn resultaat.


Ik gaf Colien en mij de opdracht om
met de stempels van Lawn Fawn en 
deze leuke papierblok een kaart te maken.


Ik koos voor een papier dat me 
het meeste een ruimte gevoel gaf.


De afdrukken kleurde ik in 
met mijn copics.
De planeten gaf ik een subtiele 
glitter laag en de ruimtevaarder en
de raket kregen een glanzend laagje.
Op de foto zie je het een beetje,
maar in het echt geeft het 
een leuk effect.

Ik ben benieuwd wat Colien maakte
met mijn uitdaging.
Ga je ook kijken bij haar?

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Mooi ruimtekaartje, Sarah
    Leuk gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk geworden, mooi met die glitters! Echt een goed plan om dit papier erbij te gebruiken, past perfect.
    Bedankt weer voor een leuke uitdaging, blijft tof !
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een space kaartje.
    Wat mooi, dat glitter laagje, ik zie het op de foto hoor.
    Wanneer hebben jullie dit papier blok gekocht? Wat een mooi papier zit daarin zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ruimtekaart is heel leuk geworden! Het achtergrondpapier is er voor gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge wat leuk! Ik ken dat blok helemaal niet! Is het er eentje van vorig jaar? Je kaart is helemaal top! Ik ben erg benieuwd wat Colien ervan gemaakt heeft!
    ik heb je ook gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke ruimtevaart kaart. De achtergrond past er heel goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk dat in een kerstblok dit achtergrondpapier zat, past goed bij de ruimteplaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi ruimte kaartje met het astronautje superleuk dp heb je gebruikt
    om even op je vraag terug te komen ME is een afkorting voor Mama Elephant stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah