donderdag 8 september 2022

Kerstkaarten donderdag #36: Ennypakket #8 - EINDE



Ik was door de drukte hier thuis even
de kerstdonderdagen vergeten,
maar ik had jullie nog een allerlaatste
berichtje met het Ennypakket 
te laten zien.
Ik had nog papier over met hulst erop 
en ik combineerde
het met een oude stempel van
Marianne design.
( Het papier was net genoeg voor
twee kaartjes)


Met de allerlaatste restjes maakte
ik nog dit smalle kaartje.
In het midden voegde ik twee witte 
vierkantjes toe waarop ik 
kleine stempels stempelde.
Rond de 4 vierkantjes zette ik een 
streepjes lijn zodat dit paste bij
mijn tekststempel.
Ik hou er van om alles tot de laatste
snipper op te gebruiken!


Zo had ik weer drie kaartjes.
Het eekhoornkaartje laat ik graag 
meedoen bij 52 WTC.


Wat bof ik toch dat Enny mij dit 
leuke pakketje gaf. 
De stempel ( die zie je in het midden )
 is een mooi aandenken.
Het pakket leverde veel 
kaarten op!


Namelijk 41 kaarten!
Whoop! Whoop! Ik sta er goed
voor met de kerstkaarten!

Morgen zien jullie me al weer
terug met een toch wel bijzonder bericht!

Fijne dag!




14 opmerkingen:

  1. 3 hele leuke kaartjes, en de laatste vind ik top hoe je het met de laatste stukjes maakte. Mooi 41 stuks en mooie kaarten zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met het leuke dp en de stempeltjes leuk om de hele serie zo bij elkaar te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee je hebt gelijk een supermooie voorraad, Sarah
    Ook de serie van vandaag vind ik erg mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zoveel mooie kaartjes uit het pakketje hebt kunnen maken Sarah....een mooi voorraadje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart met dat vosje.En inderdaad, dat restje papier had ik ook n og v oor je hahaha.Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kerstkaartjes heb je nog gemaakt met het leuke papier! En wat een hoop andere kaartjes heb je er ook mee gemaakt, een heerlijke voorraad zo! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor om zo alles in zijn geheel op te gebruiken. Je hebt er een mooi pak kerstkaarten aan overgehouden Sarah.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, wat goed om alles tot de laatste snipper op te gebruiken, Sarah. En wat een geweldige reeks kaarten maakte je met het pakket! Knap ook om het ineens helemaal op te maken. Bij mij blijven restantjes best vaak heel lang liggen...
    Deze laatste kaartjes zijn ook weer leuk, die met de laatste snippers vind ik ook echt leuk geworden.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige serie !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Johhhhhh, 41 kaartjes, wauw!!!!!
    Wat leuk om ze zo allemaal op 1 foto te zien.
    De 2 eekhoorn kaartjes vind ik heel leuk.
    Grappig mijn moeder laat vandaag ook kaartjes zien met een eekhoorn erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan, om het blokje tot op de laatste snipper te kunnen gebruiken. Het zijn mooie kaarten geworden. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, 41 kaarten , sjonge jonge, dat is wel heel veel. Knap gedaan en ik ben benieuwd naar morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige serie kaarten. Groetjes, Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn een hele boel kaarten en allemaal zo mooi per stuk... Je hebt eer van je werk!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah