dinsdag 13 september 2022

Sarah daagt GerJanne uit # 8 'Giraffen'


Vandaag zijn GerJanne en ik er met
een uitdaging.
Ik maakte deze twee kaartjes.


Ik had de volgende uitdaging bedacht:
Maak met de giraffen en het papier
 een kaart of meerdere . 
Ik wil zeker op 1 kaart
 beide papiertjes zien.


Eerst maakte ik dit kaartje.


Een kleine giraf mocht op
de voorkant.
De opvallende tekst is ben MFT.



Vanbinnen kwam een grote giraf
en een stukje gestreept papier.


Op mijn tweede kaartje kwamen 
Mama en baby giraf.


Ik gebruikte de laatste restjes van
het papier op.
Onderaan liet ik plaats om later
een tekst toe te voegen.

Ik ben benieuwd wat GerJanne
maakte met mijn girafuitdaging.
Gaan jullie kijken bij haar?

Bedankt voor jullie toffe reacties
op mijn laatste bericht!

De tweede schoolweek heeft alweer 
zijn intrede gedaan.
Moriander had een moeilijke start 
op zijn nieuwe school. 
Hij miste enorm de warme sfeer op de
 steinerschool en na veel wikken en
wegen is hij gisteren weer daar gestart.
Hij werd hartelijk ontvangen en 
hij kwam gisteren met een glimlach thuis.
( Dat was vorige week heel anders. )
Nomi en Aranka hebben hun 
laatste vakantieweek.
Ik hoop dat er volgende week wat rust 
in huis keert, want tot hiertoe is
september al heel chaotisch verlopen.

Fijne dag!




 

13 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaartjes maakte je met de materialen, erg leuk! En fijn dat Moriander nu weer op zijn plek zit, zo vervelend als een kind zich ongelukkig voelt op school...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaartjes met die mooie giraffen!!
    Echt heel tof.
    En fijn dat Moriander weer een fijne schoolplek heeft gevonden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw kaartjes zijn beiden ook mooi geworden, zag dat Gerjanne maar eentje had kunnen maken ervan en ook mooi.
    Ah zo sneu dat hij zich niet op zn gemak voelde, dat raakt je hart dan zo.
    hopend blijft hij het nu goed naar zn zin hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met het leuke dp en de girafjes erop
    fijn dat je zoon zich weer op zijn plek voelt op school
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, wat een enige kaartjes allebei. Leuk te zien dat jij het streepjes papier ook niet als achtergrond gebruikte.
    Wat fijn dat Moriander terug kon naar zijn zo vertrouwde school. Geeft een heleboel rust!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke kaartjes gemaakt met de schattige giraffe Sarah!
    Ga nog even bij GerJanne kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sarah,
    Wat een leuke uitdaging en je maakte er zelf toffe kaartjes mee...
    Goed maar dat je die beslissing voor Moriander genomen hebt. Komt me heel bekend voor, maar dan zo'n 12 jaar geleden...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Leuk papier en ontzettend leuke giraffen. Mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartjes zijn superleuk geworden!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah.
    Fijn dat Moriander zijn plekje weer gevonden heeft op z´n oude school!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook al van die vrolijke kaartjes (ik was net bij GerJanne op visite) maar nu met giraffen met bruine vlekken. Zeker verre familie van die van GerJanne 😉Fijn dat Moriander weer terug kon naar zijn oude school.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt mooie kaartjes gemaakt voor jullie uitdaging. Fijn dat Moriander het weer naar z'n zin heeft op school.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten, Sarah
    Mooi dp heb je gebruikt en leuk die giraffes
    Goeie beslissing van Moriander, je moet zijn waar je gelukkig bent!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah