zaterdag 3 september 2022

Kleine bordjes #1



Vandaag wil ik graag deze 4
bordjes laten zien die ik stipte
vorige herfst.


De bordjes zijn zo'n 10 CM groot.


Ik gebruikte telkens een 
ander patroon.


Ik koos elke keer een andere
kleurencombinatie.


Ik had bij elk bordje plezier
bij het stippen.


In een schriftje plakte ik foto's van mijn
bordjes en schreef er de gebruikte
patronen bij.
Zo heb ik een mooi naslagwerk
voor mezelf.

De eerste twee school dagen zijn 
heel hectisch verlopen en dit in
combinatie met mijn mama die 
veel steun nodig heeft, maakte dat ik
gisterenavond totaal uitgeblust was.
Vandaag is het gelukkig weekend,
zodat iedereen wat kan bekomen.
Deze ochtend ga ik nog vrijwilligerswerk
doen in de bib.
(Het voorlezen heeft 3 maanden stil gelegen, 
dus ook dat is weer aanpassen.)
Daarna is het ook voor mij
 echt weekend.

Ik wens jullie een fijn weekend!


5 opmerkingen:

  1. Heel mooie bordjes, zo gezellig al die stipjes.
    Fijn weekend, hopelijk gaat het niet te snel aan je voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige schoteltjes heb je gestipt ,Sarah!
    Handig dat naslagwerkje!
    Lekker rusten dit weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige schoteltjes zijn het.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn enig! Ik wens je/ jullie een fijn en rustig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bordjes. Heel erg mooi gestipt. Wat een goed idee om foto's ervan in een boekje te plakken.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah