vrijdag 23 september 2022

Kleine bordjes #2 & gestipte collectie



Vandaag wil ik jullie nog 4 kleine 
bordjes laten zien die ik stipte
vorige herfst.


Dit bordje is 8,5cm groot en ik
stipte er het patroon 'Little Light' op


Dit bordje is even groot en daar kwam
het patroon 'Bonbondots' op.


Op dit theetipjes stipte ik het 
patroon 'Parasol'.


Deze mini kaarshouder vond ik
in de kringloopwinkel en kreeg een 
stukje van het patroon 'Puntenparty'.


In mijn schriftje plakte ik weer foto's
van mijn creaties.


Samen met mijn andere kleine bordjes
die ik al toonde heb ik nu deze 
mooie vrolijke collectie.


Op de achterkant schreef ik met
porseleinstift nog een datum op.
Zoals je ziet zijn ze van herfst 2021.


Mijn bordjes hebben ondertussen 
een plekje gekregen in huis.
Ik verwissel de bordjes regelmatig en
ik geniet van mijn gekleurde hoekjes.
Dit is zo'n voorbeeld van een plekje.

Fijne dag!


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je bordjes bij elkaar te zien, wat zien ze er stuk voor stuk mooi uit en met zorg gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt heel vrolijk uit Sarah, het lijkt me leuk om te doen en je hebt nu een prachtige collectie.
    Fijne dag, groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je kunstwerkjes!!! Hele mooie collectie maak je zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie bordjes weer, je hebt al een behoorlijke verzameling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn weer erg leuk Sarah. Vooral het stip-patroon van de kaarshouder vind ik erg mooi. met elkaar een mooie verzameling bordjes. Gezellig in zo'n hoekje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Sarah
    Zulke leuke kleurtjes bij elkaar, je hebt al een hele verzameling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer lekker gestipt Sarah....en alles heeft een mooi plekje gekregen!
    Mooie serie hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah