zondag 21 oktober 2018

Elephant Heaven #1


Vandaag een vrolijk kaartje!
Het is de eerste van mijn zes
olifanten kaartjes die ik maakte
voor ' Elephant Heaven '
( Meer uitleg vind je bij Nancy )
De andere kaartjes laat ik
later nog zien.


Het regenboogpapier is 
van Lawn Fawn.
De diertjes zijn geen stempels,
maar tekende ik na van een oud
kleurboek van de kinderen.
Ik kleurde ze in met copics.
Gisteren konden mijn zoontjes
onverwachts bij vriendjes spelen.
En... die vriendjes wonen vlakbij
het ' t Woefke.
Mijn olifantenkaarten zijn dus
op hun bestemming want Nancy
was er ook en het was
ook opendeurdag.
Ik volgde een Make en Take
 bij Nancy en maakte
 dit kerstkaartje:


( Ik trok de foto gisterenavond,
dus hij is wat donker )
Ik deed een babbeltje 
met Nancy en Martina en
snuisterde op mijn gemak rond.


Ik kocht dit mooie papier.
( Ik ben verzot op stippen
en ruitjes dus die moesten mee. )
Ik kocht ook nog wat oxides 
Een onverwachts ontspannen
namiddag voor mezelf.
Dat gebeurt zelden op
een zaterdag!


In de voormiddag behaalde ik
 dit 'diplomaatje '.
Ik volgende twee zaterdagen een
heel inspirerende workshop in
de BiB.
Ze willen in onze Bib met een 
voorleeshoek en moment starten
om voor te lezen aan de hele kleintjes.
Hoe vroeger je er mee begint met
taal aan te reiken, hoe beter kinderen
taal goed leren. 
Het is een project in opstart en door
de workshop te volgen mag ik dit 
mee ondersteunen.
We zien wel hoe dat verder loopt!
Maar ik heb er zin in.


Als afsluiter van de dag 
zijn we nog pizza gaan afhalen.
Een gevulde en geslaagde dag.
Vandaag zondag en rustdag!

14 opmerkingen:

  1. wat een vrolijk kaartje met dat regenboog papier, het spat lekker van je kaart af de stempel is ook leuk en past er goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een TOPdag zo te zien/lezen, heerlijk! Schattig olifantje en wow die papierblokjes zijn te gek!
    Wij hadden vrienden op bezoek en zijn superr lekker gaan dineren bij de Italiaan hier aan het meer....wordt dus een heel luie zondag hihi!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel verhaal....maar wat een leuke dag hebben je gehad Sarah! je kaartje is heel erg leuk. ook het versierde luciferdoosje hieronder is prachtig!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel vrolijk kaartje gemaakt, leuk om de diertjes uit een kleurboek na te tekenen. En wat had jij onverwachts een leuke middag, fijn dat je er zo van genoten hebt. Leuke kerstkaart heb je bij 't Woefke gemaakt. Tof dat je met die hele kleintjes gaat lezen in de bib. Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige dag, Sarah! Dat kwam toch allemaal mooi op je pad, heerlijk.
    Mooi kaartje voor Elephant Heaven.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Sarah.
    En wat een heerlijke dag was dit voor jou en voor de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was dus een heerlijk ontspannen dagje, kinderen bij vriendjes en jij lekker knutselen. Je laat weer een mooie serie zien.
    Op de laatste foto zie je maar weer dat jij niet de enigste was die genoot . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n dag voor jezelf Sarah, lekker genieten. Je olifanten kaartje vind ik prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een schattig kaartje, en wat heb je een leuke dag gehad, en de jongens ook, zo te zien ! :) Proficiat met je diploma ! Groetjes, Enny PS : ik ben 's morgens bij Woefke geweest, het was weer heel gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk en vrolijk kaartje ! Heerlijk zo'n relax dagje en gefeliciteerd met je diploma !
    Het is inderdaad Gilding Wax die ik gebruikte op mijn kaartje.
    Ik deed met structuurpasta een stencil en ook wat bedrukt zijdepapier. Dan zwarte gesso erover en dan de gilding wax
    Die deed ik ook over de embelishments.
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I enjoyed seeing this fun and colourful post.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,

    Dankjewel voor jouw super leuke kaartjes voor ons project! Fijn dat je er zaterdag bij was. Geen diploma bij ons maar wel een dikke vette pluim voor jouw mooie kaart! Ze is super mooi in die lila-grijze combinatie!!

    Fijn om je weer een keer gezien te hebben!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n middagje voor jezelf!
    Je olifantenkaart ziet er super vrolijk uit. En je kerstkaart is erg mooi geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een knappe kerstkaart ! Beauty !

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah