vrijdag 19 oktober 2018

Luciferdoosje



Bij de Liftchallenge
 loopt er tot vanavond
nog een leuke challenge.
' Pimp een luciferdoosje '
Ik maakte er een
' droomdoosje' van
vol positieve boodschappen.


Als je aan het lintje trekt
gaat het doosje open.


Daarin stak ik een zakje
' Sterrenmix ' thee.
Ik maakte er een nieuw 
labeltje aan.


Als het theezakje eruit is,
tref je deze liefdevolle
boodschap.


Hier zie je de zijkanten.


Voor en achterkant.


Het is echt een mini
luciferdoosje,net iets kleiner
dan een tandenstoker.
Ik gebruikte stempels van
Lawn Fawn, Marianne Design 
en Studio Light.

14 opmerkingen:

  1. Ooooh….wat ziet dat er super schattig uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n mooi doosje! Ik heb er al meer voorbij zien komen en allemaal weer anders.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach kijk aan jij ook zo een schattig klein doosje opgepimpt Sarah...heel lief al die stempeltjes erop leuk met zo een theezakje erin..
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat liefff! Een droomdoosje ... Wat een leuk idee! En fijn dat je toch tijd vond mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig doosje heb je ervan gemaakt Sarah!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuk en lief Sarah, van al die wensen moet je wel gelukkig worden!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een prachtig doosje, zo schattig versierd, en zo mooie, lieve teksten, en nog gevuld met een zakje deugddoende thee, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk het lijkt wel lucifersdoosjes-dag. Ik maak een rondje en zie ze vandaag overal.
    Dit is ook echt een schatje geworden, zo lief met dat konijntje.
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof gemaakt en deze stempeltjes zijn er zo leuk voor. Dank je wel voor je inzending Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee zo'n droomdoosje, lekker wegdromen met een kopje thee . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super lief en heel mooi en fijn afgewerkt.
    Groetjes en fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah