vrijdag 12 oktober 2018

Here's a BIRTHDAY Flyby


Onze buurjongen was jarig 
en ik zag dat hij een 
 drakenfeest gaf en dat
zijn zus was verkleedt
 als prinses.
Ik wist direct welk kaartje
bestemd was voor hem.


In mijn voorraad doosje
zat dit kaartje te wachten op
het juiste moment.
Met stempels van MFT
maakte ik dit tafereeltje.
Alles schilderde ik in
met aquarelverf. 


Het harnas van de ridder
en de vleugels van de draak
kregen nog een glimlaagje.
En of hij blij was met mijn kaart
dat kun je wel denken.

Weeral bijna weekend 🌞

11 opmerkingen:

  1. Handig hè, die voorraad kaartjes.
    Helemaal als ze.heel toepasselijk zijn.
    Erg leuk, kan me voorstellen dat buurjongen er blij mee was.
    Jullie ook een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje, Sarah. Helemaal in de roos!
    En ja, alweer weekend...wat vliegt de tijd. Ik heb een werkweekend helaas, dus minder tijd om van de mooie nazomer te genieten.
    Fijn weekend voor jou!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke en mooie kaart, zal wel zijn, dat de buurjongen blij was ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk kaartje voor de jarige.
    Geniet van je weekend.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, toepasselijk kaartje, tof tafereeltje heb je ervan gemaakt! Je kerstkaartje van gisteren is ook mooi, gezellig dat je er weer bij was deze donderdag.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk als je zo kan aansluiten bij zijn thema

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is dat, als je in je voorraaddoosje een kaart vind die opeens helemaal geschikt is voor een jarige. Dat overkomt mij ook wel eens. Hoewel ik niet veel in voorraad heb. Lekker weekend, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superdesuper kaartje voor een jarige met een drakenfeest!
    Fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart! Daar zal je buurjongetje blij mee geweest zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah