zaterdag 13 oktober 2018

Sew Nice !


Mijn stofschaar ligt vaak los 
op mijn creaplekje en soms
durft iemand de ✂️ wel
eens te pakken om
 papier te knippen.
Tot hier toe heb ik het altijd 
net kunnen voorkomen 
en zag ik het op tijd.
Want een stofschaar is 
alleen voor stof. 


Ik moest iets herkenbaar bedenken 
voor mijn stofschaar, dus
ik naaide dit scharenzakje.
Daar leg ik nu mijn ✂️ op
als ik bezig ben.
Ik leg de ✂️ er ook weer 
netjes in als ik gedaan heb.
Op het zakje maakte ik
een label met stempels van MD.
Daar staat duidelijk op waar
de✂️voor dient.


Ook de ✂️ kreeg een
herkenbaar lintje met
icoontjes waar ze voor dient.

Sew Nice!

✂️✂️✂️


12 opmerkingen:

  1. Dat een stofschaar allen voor stof is kreeg ik van huis uit al mee!
    Mijn moeder riep dat ook altijd.
    Nu ik zelf zo'n schaar heb berg ik hem altijd goed op, want ze zijn duur en dus zonde als ze niet goed meer knippen.
    Dit is echt een goed idee en omdat je zo'n leuk stofje hebt gebruikt staat het ook nog eens heel gezellig.
    Het valt ook mooi op, die kleurtjes, dus kwijt raken zal niet gauw gebeuren denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig en slim om je stofschaar een eigen hoesje te geven, mooi geworden!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat heb je weer mooi gemaakt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slim gedaan, zo spaar je je schaar en het ziet er leuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slim bedacht, nu hopen dat de kinderen er ook goed naar kijken :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een uper idee om zoiets te maken voor je stofschaar!
    Inderdaad als je ze niet goed op bergt gebruikt de rest vsn het gezin ze gewoon overal voor, zo gaat dat hier ook. Bij mij zitten ze meestal veilig in mijn naai doosje. Die stempeltjes heb ik ook dus dat lintje ga ik zeker eens maken, het hoesje dat jij gemaakt hebt is super vrolijk!
    Je drakenkaartje in de vorige post is ook al zo heerlijk fleurig, mooi gedaan!
    De pinguin kaart in de post daarvoor is ook prachtig!
    Ik was afgelopen week zelf pinguin....beetje warm zo'n jas in deze tij vsn het jaar haha.
    Fijn weekend, hier is het een weekje herfstvakantie.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tof idee, om een speciaal zakje en merklint te maken voor je stofschaar ! Het zou jammer zijn, moest ze bot geraken door papier enz... Prettig weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is wel heel handig en nog heel mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoesje heb je gemaakt. Een stofschaar is voor stof, dat weten de meeste mensen wel, maar soms is hij snel voor iets anders gebruikt. Ik schrijf op iedere schaar of ie voor stof of papier is, maar dat hoesje is eigenlijk veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee Sarah en het ziet er ook nog een leuk uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Niks erger dan papier knippen met een stofschaar; mij is het 1x overkomen en dat nooit meer...maar bij mij liggen ze elk in een andere kamer om vergissen uit te sluiten :) Gaaf idee dit en ziet er weer lekker vrolijk uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah