zondag 14 oktober 2018

Gastdesigner bij DCL


Vandaag start er een 
nieuwe challenge bij DCL
en mag ik Gastdesigner zijn. 
( Dat klinkt chique !)
De opdracht is:
maak een achtergrond
met ruitjes, blokjes of plaids.
Ik koos voor het leuke
' Plaid Patterns '
papier van MFT.
Ik maakte een kaartje voor
Made by Ellen, een super 
leuk winkeltje vlakbij.
Het kaartje heeft een flapje.


Onder het flapje staat 
' Congratulations ',
want ze bestaat 3 jaar.
De stempels achter het 
peekeboo venster van MFT,
zijn van Lawn Fawn, 
ingekleurd met copics.
Op het raam verwerkte ik
haar logo.
Made by Ellen heeft ook 
een webshop met 
een prima service.
Ga maar eens kijken.....

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke gdt-bijdrage Sarah! Of het chique is weet ik niet maar wél dat het een felicitatie waard is😉😊!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart met flapje is echt superleuk, Sarah! Fijn dat je onze gastdesigner bent! Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi kaartje heb je als gastdesigner gemaakt Sarah...zo een leuk papier ervoor gebruikt en dat luikje met de tekst erachter is ook een geweldig leuk detail...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo mevrouw gastdesigner ;). Enig dat jij dat nu bent. Zeker verdiend met al jouw leuke kaartjes.
    Deze is ook weer geweldig en wat een leuk ontwerp.
    Ga ik onthouden.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag deze kaart net op Instagram voorbij komen en dacht ik ga even gauw langs haar blog, want ik wil hier meer van weten.
    Leuk joh!!
    Je flapjes is verrassend en de achtergrond is gewoon super!!
    Leuk, persoonlijk detail om het logo te verwerken.
    Gast disigner,......wauw, klinkt inderdaad chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk dat flapje op de voorkant
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je GDT bijdrage, een superleuk kaartje, heel mooi ruitjespapier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart! En tof dat je gastdesigner bent, veel plezier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje maakte je voor DCL.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje! Mooi ruitje is het . En attent om voor die winkel een kaartje te maken. Zal vast wel goed ontvangen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,

    Wat een lief kaartje!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi, persoonlijk kaartje! Tof dat je gastdesigner mag zijn, leuke voorbeeldkaart is het geworden.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah