maandag 29 oktober 2018

Have a BOO-tiful day


Met Halloween in het vooruitzicht
kwam ik toch in de sfeer om deze 
kaartjes te maken.
Deze stuurde ik op naar Colien,
zij houdt wel van Halloween en 
post ontvangen  ( met een extraatje! )
is altijd leuk.
De achtergrond maakte ik met
mijn distress oxides.
De cirkel is een prent die ik 
haalde uit een magazine.
De vleermuis is van MFT.
De BOO letters van MD.


Op deze kaart recycelde ik dan twee
oude aquarels van de kinderen.
Uit de ene sneed ik een rechthoek, 
uit de andere een cirkel en 
mijn nachtelijke sfeer was daar.
Twee vleermuizen, ingekleurd met
copics, fladderen er rond.
Deze keer zijn de BOO letters
van Ali.
Deze kaart ging naar een flinke
kerel van ' Post voor Kanjers '


BOO, hier mijn kaartjes
 nog eens samen.
Vandaag gaan we kijken naar 
Gruwelijke Rijmen.
Een film waarin de klassieke sprookjes
door elkaar zijn gemixt en een 
beetje spannender gemaakt.
Voor deze film won ik twee 
vrijkaarten, dus dat begint al goed,

🎶🎵🎶🎵

Wat heb ik genoten van de reacties
op mijn liedjesmand gisteren en wat heb
ik veel nieuwe inspiratie opgedaan.
Herlees alle reacties maar eens ,
je verschiet welke 
leuke liedjes er allemaal zijn.
Diegene die ik in gedachten had,
heb ik ook vermeld.

Fijne dag! 👻

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke halloweenkaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze Halloween kaarten, tof met die leuke tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en verschrikkelijke mooie kleuren!!!!
    Vooral van de eerste kaart, ik blij er naar kijken.
    Veel plezier bij de film, ik ga nu je reacties even lezen op je vorige bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaarten! De eerste kaart vind ik het leukst (al houd ik niet van halloween), de tweede heel speciaal omdat de aquarelwerkjes van je kinderen zo gaaf verwerkt zijn. Veel plezier bij de film

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes Sarah!
    En je vorig berichtje is zo gaaf.....wat leuk de liedjes te raden.....super idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zoo leuk!
    Heb nog naar alle liedjes gekeken, heel wat die ik vergeten was maar ook totaal onbekende en bij het konijn/haasje dacht ik ook aan "in een groen groen...." maar dit is géén vrolijk lied! Dochter Sylvia vroeg er deze zomer óók naar maar gaat dat écht niét voor Zoe zingen nu ze weet dat er één geschoten wordt😭😭.

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gave kaarten heb je gemaakt.
    fijne vakantie met de de kids, begint al goed twee gewonnen bios-kaartjes!!

    je liedjes mand van de vorige blogpost is ook geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Sarah, wat een gezellige post mocht ik ontvangen, dankjewel!! Je kaartje is te gek, staat n te pronken bij een mooi herfstboeket en de extraatjes zijn tof, ik hoop er snel mee aan de slag te gaan. Blij mee!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat zijn deze ook weer leuk!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave spookachtige kaartjes!
    En je liedjesmand is ook geweldig, wat leuk bedacht.
    Ik keek nog wat verder terug, was hier al weer eventjes niet, maar geweldig, dat je ondanks je verdriet en zorgen toch nog steeds zo creatief bent!
    Sterkte en liefs,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beiden zo mooi met diepte erin! En lekker spooky... roetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuke Halloween-kaarten, prachtig gedaan ! Geniet nog van de "griezel-week" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie serie Halloween kaartjes Sarah.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah