zaterdag 27 oktober 2018

Twee opvouwbare tasjes * Zero Waste #2


Deze week naaide ik voor
mezelf dit opvouwbaar 
boodschappentasje.


Aan de binnenkant
naaide ik een 
zelfgestempeld labeltje.


Opgevouwen heb je dit
kleine pakje, waar ik ook een 
labeltje tussen naaide.
Ik haalde het patroon
 uit een leuk boek
dat ik in de bibliotheek
 vond':  Zo geknipt '.


Ik maakte nog een zakje 
voor mijn mama, uit de
lievelingshemden van papa.


Opgevouwen is het
dit kleine pakje.


Ik koos dit knoopje uit
omdat ze samen veel mooie 
herinneringen hebben aan het
Zwarte Woud.
Het kadootje en het samen zijn, heeft
haar gisteren enorm deugd gedaan.
We kochten voor haar ook nog
een boeketje rozen,
zo zijn we deze week wat aanwezig
in haar veel te lege huis.


Vandaag start hier bij ons
de herfstvakantie.
Ze voorspellen echt herfstachtig weer,
maar dat is niet erg want
de herfstvakantie
is traditiegetrouw ' Filmweek '.
In het cultureel centrum
 spelen ze vanaf
maandag elke dag een film.
Het thema is griezelen.
Komt dus helemaal goed!

🕸️🍂🕷️🎃💀🍁👻

13 opmerkingen:

  1. Wat een handige opvouwbare tasjes heb je gemaakt Sarah en ik wil zeker wel geloven dat je mams fier is op zo een tasje ...zeker waar het van gemaakt is zal haar goed doen...
    en een gezellige herfstvakantie met de kids gewenst
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je knap met de naaimachine Sarah, de tasjes zijn énig en die voor je moeder wel heel speciaal! Ik heb zo'n super handig tasje gekocht maar dat ziet er lang zó leuk niet uit!
    Fijne film/vakantieweek, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer geweldig uit. Heel lief om van je vaders lievelingshemden een tasje voor je moeder te maken. Dat zal ze wel koesteren. En erg handig om in je tas te hebben tijdens het winkelen.
    Wat gezellig dat jullie een filmweek hebben. Dan maakt het inderdaad niet uit of het slecht weer is..
    Liefs,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en wat een tof, persoonlijk tasje voor je moeder!
    Geniet van de herfstvakantie, leuk zo'n filmweek. Ik zie dat je ook Coco gaat zien, die is zoooo gaaf!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een handige en leuke opvouwbare tasjes heb je gemaakt, echt heel knap gedaan! Die voor je moeder is wel heel speciaal, ik kan me voorstellen dat ze daar heel blij mee is! Geniet van de herfstvakantie en de gezellige filmweek.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn wij hier al grof uit de herfstvakantie; alweer een week 'gewoon' onderweg...gaan jullie nog beginnen. Moet zeggen dat jullie wel echt herfstweer hebben :) hier was het ook nog 2 dagen 27 graden :) helemaal raar...
    Handig en mooi die tassen en voor je moeder een mooie herinnering. Zal niet meevallen om alleen te zijn voor haar... Fijne herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief idee en tof cadeautje! Wat zal haar dat goed doen, met het bosje rozen!
    Gezellig weekend verder! En een fijne herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tassen, die voor je moeder is wel heel speciaal zo van de overhemden van je vader.
    Fijne week, hier zit de vakantie er weer op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke en handige tasjes heb je gemaakt Sarah. Wat een lief idee om de hemden van je vader te gebruiken. Op deze manier is hij altijd bij je Moeder. Fijne vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je heel knap gemaakt.
    Wat een handige, maar ook mooie, tasjes.
    Extra mooi is het tasje voor je moeder, gemaakt van kleding van je vader, dat zal haar wel goeddoen, iets dat met zal veel liefde is gemaakt, waar ook nog eens iets dierbaar in is verwerkt.

    Onze vakantie zit er maandag weer op, wij hebben ook genoten. En nog best geboft met het weer.
    Voor jullie maakt het niet veel uit, een week lang elke dag een film, dat is toch te gek voor die kinderen.
    Dat wordt feest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn echt prachtige tasjes ! Ja, herfstvakantie, met regenweer, maar vandaag begint alvast zonnig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige tasjes en goed idee om hemden van je pa te gebruiken voor je moeders tasje, heeft ze zo altijd iets van hem bij je!
    veel griezelplezier deze week!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh, zoooo mooi, die tasjes! Je zal zeker al wel veel 'bestellingen' binnenkrijgen hiervoor. Leerlingen van mij zijn met hun minionderneming 'jeanius' ook bezig met het recycleren van oude jeansbroeken tot tote bags. Ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah