vrijdag 31 mei 2019

100 % Happy - 100% Cool


In de familie hebben we
een drummer en daar maakte
ik deze knallende kaart voor.


De achtergrond maakte 
ik met ecoline.
Het drumstel kreeg ik van Marfien
en het rondje in de trommel 
van Colien.
( Bedankt dames om me zo te
verwennen! )


Voor een vriendje van de Boys
maakte ik er nog eentje.


Deze keer maakt ik de achtergrond 
met distress oxide inkt.


Ik vind ze zelf super leuk.
Met de tekstballonnen wou ik
de sfeer creëren van een live optreden
en dat er vanuit het publiek
geroepen wordt.


Ik ging gisteren namiddag
gezellig met de jongens fietsen.
We bezochten een boerderij en
aten er een hoevenijsje.
Het was genieten.

Tot morgen!

12 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kaarten! Die tekstballonnetjes zijn heel leuk bedacht. Tof! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100% supercool Sarah! Leuk zo'n dagje naar de boerderij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. the speech bubbles are a great idea - fabulous design

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere kaarten heb je gemaakt, Sarah.
    En bedankt voor je mooie verjaardagskaart! Erg leuk, zeker ook met die mooie toepasselijke envelop eromheen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je kaarten leuk geworden, ga die oranje lekker liften ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stoere kaarten! Leuk ook die tekstballonnen.
    Geniet van het lange weekend.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave jongenskaarten! Mooie kleuren en die teksten zo zijn leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, super-toffe kaarten voor jongens ! En leuk, dat jullie zo'n mooie uitstap hadden, geniet nog van het mooie weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat zijn je drumstel kaarten leuk! Heel gave achtergronden ook.
    En wat een leuke dag maakten jullie er gisteren van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoet en erg leuk.. en die tekstballonnen, ik snap helemaal wat je bedoeld, ook zie het ook zo.
    Mooie gelukt zijn je achtergrondjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah