maandag 27 mei 2019

Vellum bloemen


Dit kaartje stuurde ik op
naar Marfien.
Met mijn verjaardag kreeg ik
van haar dit mooie vellum
met bloemen.


Met de gestikte randsnijmal
over het vellum kan je het plakken
helemaal verbergen achter 
het kader.


Ook het woordje Happy 
deed ik uit vellum,
erachter het woordje
Happy in het wit, als ook
Birthday to you ( LF ).
Ze heeft hem goed ontvangen.

Donderdag is het hier een
feestdag en vrijdag maken de
scholen de brug.
De jongens hebben daarbij
nog aangeplakte facultatieve
verlofdagen.
Ze zijn dus heel de week 
thuis! 
Morgen ben ik er weer
met doosjes.

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Mooie fleurige kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om het vellum terug te zien op mijn kaart, ik was heel verrast over deze oplossing, zelf gebruik ik fotolijm uit een spuitbus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je met het vellum gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi vellum, en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, tof idee, dat kader ! Geniet van de vakantiedagen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige, romantische kaart met het mooie vellum. Leuk je uitdaging met Colien, je maakte een schattig kaartje met het muisje. Nog even terug gekeken naar al je naai- en knutselwerkjes, hoe krijg je het voor elkaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, zo kun je het vellum netjes op een kaart aanbrengen en vind ´m supermooi geworden, Sarah!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Prachtig dat vellum en het kader. En minder me time voor jou deze week. Hier hebben we donderdag en vrijdag vrij. Guus komt woensdag ook hier en dan hebben we lang weekend...wel wat bereikbare diensten, maar ach, dat kan vanuit huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk! Zacht, romantisch en toch vrolijk en speels. En mooie kleuren ook. Helemaal mooi! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi effect, dat vellum.
    En het "Happy" vind ik ook mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah