zaterdag 4 mei 2019

Geluk zit in kleine dingen #2


Bij K en K is er een
leuke opdracht, gebruik
1 Tekststempel
2 afbeeldingen
3 designpapiertjes
4 bloempjes/ knoopjes


Ik zocht mijn afbeeldingen op
en bij mijn restjes papier keek
 ik welk kleuren erbij passen.
Op de prentjes genieten de
kindjes van een boek op
een zomerse dag.
De tekst past er dus
perfect bij.
Ik wou het kaartje verder rustig
houden dus stempelde ik
4 fijne bloempjes.


Gisteren ging ik kijken in
de academie naar
 een tentoonstelling.
De vaasjes zijn lino's
van Aranka.
Ook de Van Gogh tekening
is van haar.


Nomi maakte 2 pracht
schilderijen.
Degene linksboven en de
zonsondergang is van haar.
Ze heeft een herkenbare
schildersstijl vind ik.

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. wat een lieve kaart, de prentjes passen er perfect bij.
    De tentoonstelling zag er mooi uit. De lino’s zijn speciaal
    Fijn weekend Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die challenge is leuk hé?!
    Eerst dacht ik dat het moeilijk zou zijn, maar dat viel toch mee.
    Jouw kaart is erg leuk, de afbeeldingen zijn zó lief, rustgevend kaartje maakte je ermee. Ik krijg gelijk zin om in het gras te gaan liggen met een boek hihi.
    Zitten jouw kinderen op een creatieve opleiding?? Wat een talent joh!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een creativiteit ! helemaal leuk zijn de werkjes geworden
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, je dochters hebben overduidelijk talent, wat prachtige creaties ! En jouw kaartje is heel mooi ! Nog een fijn weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn jullie toch een creatief gezin. Jouw kaart is perfect gebrouwd voor K&K. En de schilderijen van Nomi zijn geweldig net als de vaasjes en Vincent van Gogh van Aranka. Zo mooi om te zien!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart volgens het recept! En je hebt ook echt creatieve dochters, knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, die creatieve genen die zich ontplooien bij jouw meiden! Jouw kaartje is mooi, goeie tekst!
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat kan Nomi mooi schilderen!! Prachtig!
    EN ja geluk zit in kleine dingen. Een mooi en lief kaartje dat zomaar op je ligt te wachten in de brievenbus. Die koester ik!
    Jouw kaart is super leuk. Perfect voor onze challenge van K&K. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Werkjes van 3 kunstenaars laat je zien, wat mooi allemaal! Jouw kaartje volgens recept is erg geslaagd, gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes! En je mag trots zijn op je meiden, wat gaaf!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo in je dochter de creativiteit terug te zien! Mooi gemaakt door haar!
    Maar ook mooi dat je deze uitdaging zo mooi uitgevoerd hebt! (helemaal niet in mijn straatje...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke creatieve werkjes allemaal, en jouw kaartje is ook erg mooi geworden, leuk gemaakt volgens ons recept. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah