woensdag 15 mei 2019

Snoezig poesje


In het pakketje van Colien
zat ook papier met
hartjes en sterren
met een denimlook.
Dat kwam perfect uit voor
de challenge bij
2 Sisters on the blog # 27


Daar hebben ze
 deze inspiratie foto.
De wolstringen brachten
me op een idee.


Want wie ligt daar te soezen
met een bolletje wol?
Een lief poesje. ( MFT )
Ik doe ook weer mee bij
DCL # 311 ' Cats '



We hebben zelf geen huisdier,
maar wel een gangkat.
De kat van de buren
( De mooiste en de zachtste die ik
ooit gezien heb )
 komt altijd op ons bankje in
de gang liggen. 
Ze wordt door ons allen volop 
geknuffeld, ze ligt daar als een koningin.
Naar beneden gaat ze om te eten en
dan ligt ze weer op ons bankje.
Beneden wonen oudere mensen,
bij ons is er meer beweging, 
daar geniet ze van.
De buren probeerden ze in het begin
altijd naar beneden te lokken,
maar de poes geniet op ons bankje,
dus laten ze ze nu maar doen.
Wij vinden het geweldig!
Het voordeel van een kat,
maar geen zorg!

16 opmerkingen:

  1. Das gezellig, zo’n kat die lekker op jullie bankje komt liggen om aangehaald te worden. Katten kunnen daar zichtbaar van genieten, heerlijk! Je kaartje is ook om van te genieten. Mooie papiertjes en een schattig poesje. Drie challenges in één kaartje, ik vind het knap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zoals je de 2 challenges gecombineerd hebt.
    Gezellig kaartje is het geworden.

    Dat zijn de leukste huisdieren, en soort "leen poes".
    Mooie kleur heeft ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof kaartje voor de uitdaging. Leuk papier is dat! En die kat met bolletje wol, zo leuk. Ik zou willen dat wij een aanloopkat hadden, vind katten zo gezellig, maar mijn man is niet zo'n fan :-(
    Bovendien zijn we best vaak weg, dus dat maakt een huisdier al ingewikkelder.
    Superleuk kaartje, fijne dag verder,
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, Sarah.
    Gezellig zo'n 'gangpoes' ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig, zo'n gang kat! Het is een mooi dier! Je kaartje is heel erg leuk, dank je wel voor je tweede inzending voor onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er echt een zacht katje uit!
    wij hebben sinds een paar jaar ook een kat, veel leuker dan ik verwacht had, maar geen knuffel...
    Toffe kaart, lijkt me perfect voor de challenge!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje en zo tof dat jullie een 'gangkat' hebben. Toch altijd fijn, zo'n beetje extra gezelschap.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een denimpoes is weer eens wat anders :-) , gezellig kaartje Sarah. Er loopt wel een hele mooie poes rond bij jullie, bijna denimblauw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hou wel van die denim-look ! En die kat ziet er idd super-zacht en knuffelig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel raar, ik had gisteren al op je kaartje gereageerd. Een heel mooi kaartje met dat jeansblauw!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontehblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk geworden met 'mijn' papiertjes ;) Gezellig zo'n poezenkaart en je vertelde me al van jullie 'gangdier', grappig.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wat een mooie kaart en kat, een Britse Korthaar, mijn favoriete ras! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een supermooi kaartje en toffe kleuren.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog zo'n cuty! Bedankt voor het meedoen, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah