dinsdag 7 mei 2019

Doosjes en zakjes dinsdag # 15 * Top 3



Vandaag laat ik 4 doosjes
aan jullie zien.
Bij  Kaneeltje vind je een filmpje
hoe je het moet maken.


De maten voor het papier
van het onderste doosje,
waar de eitjes inzitten
 heb ik behouden.
Namelijk 17 op 8,5 CM.
Rillen doe je aan elke kant
op 2,5 CM.
Er passen 5 grotere
paaseitjes in of 
6 mini paaseitjes.
( Hema )


De zijkant deed ik met
 een cirkelpons.


Bij het bovenste papier paste
ik de maten een beetje aan,
zodat het echt mooi
aansluit rond het onderste doosje.
Het papier is 13,8 op 12,5 CM.
Daarna bestempel je het
papier en dan ga je
met de lange zijde boven
rillen op
3,7- 6,4 - 10,1 - 12,8


Het gele doosje versierde ik
met een schaapje.


Mijn volgende papier bewerkte
ik met een stencil.


Aankleden deed ik met
de hexagon stempels
van Su.


De roze papiertjes bestempelde
 ik met kleine stempels uit
de babyset van Su
' Made with Love '


Het konijntje en het vogeltje
komen uit dezelfde set.
Happy Easter is van LF.


Deze versierde ik met bloempjes
en een lief Duits tekstje.
Ik gebruikte bij mijn doosjes
 de techniek
' repeat stamping '
dus ik doe mee met
4 SCB # 29.
Het is geen kaart maar toch
waag ik een kansje....


Voor de onderkant van de doosjes
gebruikte ik effe papier.
Door de uitgeponste cirkel,
 kan je doosjes makkelijk
uitschuiven.


Hier zie je ze nog eens alle
4 samen.
Ik maakte de doosjes pas vorige
week, dus een beetje vijgen
na Pasen.
Maar de ontvangers vonden 
dat niet erg, daarom koos ik
voor neutrale teksten.


Behalve deze, die geef ik
volgend jaar aan mijn mama
met nieuwe eitjes natuurlijk!
De tijd gaat altijd zo vlug,
dus handig als dat gewoon 
al klaar is.

Bedankt voor jullie reacties
op mijn naaiwerkjes
van gisteren.
Het is de week van de grote 
projecten....
Tot morgen!

O ja, er zat een kaartje van mij
in de top 3.






11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleine doosjes (alweer!!)
    Ik ga straks eerst wat verplichtingen doen, daarna misschien even naar het filmpje kijken, wie weet lukt het mij om vandaag ook zoiets te maken.
    Fijne dag enne...... bedankt voor je uitgebreide reactie, is zeker waar, kinderen moeten zich kunnen ontwikkelen in hun eigen creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doosjes heb je gemaakt, en schattig al dat zelf gemaakt papier, zo lief bestempeld.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige doosjes en leuk dat je het papier zelf hebt gestempeld! Dankjewel voor je deelname aan onze 'herhalend stempelen' uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat schattige doosjes, supermooi gemaakt, en zo lief versierd! Waar haal je de tijd om dat allemaal te maken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk en wat leuk om
    Te geven. Top!
    Gefeliciteerd met je top 3. Wat een gezellig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn heel mooie doosjes, erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke doosjes. Super dat je het papiertje zelf bestempeld hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk geworden! Ga jouw aanpassing binnenkort eens uitvoeren, kijken wat het verschil is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke doosjes met een heerlijke inhoud.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke doosjes Sarah en gefeliciteerd met je top 3 plek.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Gemaakt...Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah