woensdag 29 mei 2019

Kleurenkaartenteam: Fel geel en Kobaltblauw


Vandaag is het weer
Kleurenkaartenteam
met de kleuren 
felgeel en kobaltblauw.
De juiste ingrediënten 
zaten in het pakketje van
Nancy. Bedankt 😊


Het model maakte ik 
met een Actionstans
gekregen van Daphne.
Ook jij bedankt 🤗
( Ik werd  ontzettend verwend
op mijn 40 ste verjaardag. )
Onder de blauwe papiertjes
plakte ik kleine magneetjes.


 Zo gaat het open.


Vanbinnen fladderen
nog meer vlinders.


Het leuke jij stansje
gebruikte ik ook weer.
Het plan was dat het kaartje
vandaag zou aankomen...
Omdat ik het niet zeker weet,
verklap ik niet voor wie het is...

Alle deelnemers vind
je bij Martina.

32 opmerkingen:

  1. Mooie originele kaart heb je gemaakt. Ik herken er wat van SU in.
    Ondertussen is het reageren opgelost. Deze post had ik begin mei voor de verlof al klaar gezet. Met google chrome te downloaden is het in orde.
    Fijne dag Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuk idee om deze stans in drieën te vouwen! Dank je voor de tip! Ik heb deze stans ook.. Je hebt het heel mooi gedaan in de gevraagde kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof dat je de vlinders en papiertjes kon gebruiken! Ik wist dan nog niet dat ik de kleuren zou mogen kiezen...
    Leuk hoe je die mal van de Action gevouwen gebruikt hebt! Ga ik onthouden, leuk effect en... zonder extra portkosten te versturen...
    Geniet van je dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ha, raad eens wat ik net uit de brievenbus gehaald heb? Een toffe kleurrijke enveloppe met daarin jouw allerliefste kaartje!
      DANKJEWEL Sarah!
      Nancy

      Verwijderen
  4. Leuk, fris en vrolijk! Ziet er erg gezellig uit met de vlinders erop!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach, die is helemaal leuk geworden, mooi gedaan
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart heb je gemaakt Sarah, leuk gedaan met die grote SU mal.
    Een vrolijk geheel is het.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zoals je de stans hebt gevouwen. Ga ik onthouden! De vlinders passen goed bij het papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gave kaart, Sarah. Leuk gebruik van de stans zo. Mooi papier en ik vind de kleurencombinatie sowieso top!
    Groetjes
    Jantine
    (Alvast even tussendoor aan het spieken op de blogjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan door de vorm te vouwen, stiekum vind ik het zo nog leuker dan de standaard vorm ☺, mooie KKT kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wt een prachtig kaartje, Sarah!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijk kaartje Sarah, ga de volgende keer ook wat meer wit gebruiken, vindt het toch wat frisser overkomen
    (heb het blauw nog over)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart in mooi model, erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaartvorm en prachtig gemaakt in de KKT kleuren.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje in deze KKT kleuren! De ontvanger is er vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke combinatie blauw buiten en geel aan de binnenkant, mooi gedaan.
    ik heb hier verder ook weer leuke dingen zien verschijnen
    bedankt voor je reactie op mijn blog
    fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige vrolijke kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt een toffe kaart. Vrolijk én lief en dan ook nog eens een heel tof modelletje.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk modelletje! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe kaart Sarah!! Zo leuk gedaan met die actionsstans.
    en die post hiervoor ook super leuk met die mercidoosjes. Leuk dat je het model nog eens gebruikte.
    Een heel fijn Hemelvaartsweekend!! En leuke dagen met je kids!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje Sarah!
    Ik was het helemaal vergeten en had me ook niet op gegeven. Het komt allemaal weer een beetje op gang met me en ik hoop er volgende keer dan ook weer bij te zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart, zo mooi met die vlinders ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi gedaan Sarah! Leuk met de aparte randen aan de buitenkantjes! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk model, mooi kaartje Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk Sarah , lekker fris ook. Ik geniet ervan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuk kaartje, mooi modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart! En van binnen en buiten! Heerlijke kleuren om mee te werken toch? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Sarah,

    Heb nu pas tijd voor mijn blogrondje, hopelijk lees je mijn reactie nog...
    Wat een leuke kaart maakte je! Ik hou zo van dat stipjespapier...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Graag gedaan hoor!!
    Een je gaf mij meteen een goed idee om de kaart ook eens op deze manier te vouwen!
    Wat een vrolijke kleuren, dat Dell met blauw
    Ik vind het een leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah