maandag 13 mei 2019

Jij bent ...


Wat ben ik zo blij dat ik
de jij set koos voor mijn
verjaardag.
Gisteren maakte ik er nog
twee kaartjes mee.


Het poezen stempelde kleurde
ik met copics, het bloempotje
kreeg een glimmend laagje.
Met deze kaart doe ik mee
bij DCL # 311 ' Cats '.


Ik maakte nog een echt
meisjes kaartje.


Het vrolijke dametje kreeg
wiebeloogjes.


Vanbinnen stempelde ik
met de jij set.


Twee lieve zoete kaartjes 
werden het.
Hey Marfien, het papier komt
trouwens van jou. Bedankt!
En Margo bedankt voor het poezen
afdrukje en de meisjes.
Ik hou er van om met gekregen
spullen te knutselen!


Na drie weken zonder wasmachine
te zitten, komen ze vandaag een nieuwe
brengen. Ik ben zo blij.
Gelukkig heeft mijn mama me wel
geholpen en deed ze wasjes voor mij
bij haar thuis.
Maar straks kan ik het weer
zelf doen!



13 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes, heel erg leuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Sarah. Succes met je nieuwe wasmachine, toch fijn als je zelf weer kunt wassen, al heb je een lieve moeder die helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten, Sarah.
    Fijn dat er weer een wasmachine is, je kunt toch echt niet zonder met een groot gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar lieve kaartjes! Oh, wat zul jij blij zijn met je nieuwe wasmachine, na 3 weken zonder!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit was precies waar het voor bedoeld was, meidenkaartjes!
    en wat zijn ze leuk geworden
    3 weken zonder machine en dan met 5 man, oeps dat is lang
    wat zul jij lekker slapen vannacht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve, zachte kaartjes in het roze. Ook de andere kleuren JIJ kaartjes zijn mooi geworden. Fijn dat je weer een wasmachine hebt, zonder is het zo lastig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes Sarah. Ik heb het enige dagen zonder droger moeten doen en dat vond ik al lastig met dit koude weer!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat en schatjes! Fijn als een bestelde/gekochte stempelset je zoveel plezier geeft! EN mij natuurlijk, want ik geniet van je kaartje hoor!
    En 3 weken geen wasmachine...dat is en klein rampje voor en gezin van 5 personen. Gelukkig dat je moeder in de buurt woont. EN nu genieten van een nieuwe wasmachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaartjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke, gezellige kaartjes!
    Ohjee, 3 weken geen wasmachine? Fijn dat je moeder heeft geholpen, maar fijn om het zelf weer te kunnen doen. Veel plezier met je nieuwe apparaat!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en lieve kaartjes!
    Drie weken, dat is best lang zeg, moet er niet aan denken. Maar je kunt je nu weer heerlijk uitleven.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superlief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaarten Sarah! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje met het katje! Beide kaarten zijn schattig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah