vrijdag 10 januari 2020

Beer -Boot- Blauw


Ik maakte deze week
dit kaartje.


Het beertje is een 
heel oud stempeltje.
Ik kleurde het met copics.
De kaart doet mee bij
K en K ' Letter B '
Boot- Beer - Blauw
Carlinskaartenparadijs #18
' kinderkaart - strepen


Jaro volgt dit jaar handbal.
Van een mama met 4 
grotere kinderen, kreeg hij
 sportkledij van de ploeg.
Hij was super blij!
Alleen moest ik wel iets
met het vestje doen, want de
naam klopt natuurlijk niet!


Dat klopt wel!


Voor de letters gebruikte 
ik flockfolie en mijn snijmallen.
Ik moest de letters nog wel 
bijknippen want het snijden
geraakte niet helemaal door
het materiaal.
De letters strijk je er dan op.
Het zwarte lapje naaide 
ik er netjes op.
Hij was super blij!
Vanochtend is hij jammer genoeg
wakker geworden met veel
oorpijn, dat wordt naar de dokter
gaan vandaag...
Ik dacht 
vandaag eens niet verder op
te ruimen, maar tijd voor mezelf
te nemen alvorens het drukke 
weekend weer begint...
We maken er dan maar 
samen het beste van!


14 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart, Sarah.
    En wat heb je dat handig opgelost met het jasje. Knap gedaan.
    Beterschap voor Jaro. Oorpijn is zoooo vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3xB en leuk en vrolijk! Tof trainingspak voor Jaro en nu maar hopen dat de oorpijn snel over zal zijn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig kaartje, en wat knap opgelost, handig zo'n moeder die dat even fixt!!
    Veel beterschap, oorpijn is toch zo naar.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, dat beertje in de boot is zo schattig ! Super tof gedaan, die sportvest voor Jaro, ik hoop dat hij vlug beter is ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent weer goed creatief bezig geweest. Een lief kaartje heb je gemaakt, het zou goed passen ook bij de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. ;)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
      Groetjes,
      Karin.

      Verwijderen
  6. Leuk B-B-B kaartje! En mooi opgelost met de sportkleding!
    Jammer dat Jaro nu ziek is. Beterschap!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sarah
    Ah wat een leuk kaartje en wat mooi ingekleurd!
    Wat sneu voor Jaro dat hij zo'n oorpijn heeft hopelijk wordt het snel opgelost!
    Leuk zoals je het jasje hebt veranderd!
    En hoe leuk is dit, ik vond vanmorgen een mooi bedankkaartje in de bus, wat lief Sarah met een mooi tekst en lekker zakje thee, altijd fijn dat iets wordt gewaardeerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met dat beertje in het blauw in zijn bootje. Het vestje voor Jaro ziet er ook top uit. Wat een pech dat hij oorpijn heeft vandaag. Hopelijk valt het mee. Sterkte met de zieke en een goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kaartje, leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes!
    Je hebt het vestje goed gepersonaliseerd, top.
    Hopelijk is Jaro weer van de oorpijn af?
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kaart ziet er echt super leuk uit.
    Heel vrolijk in deze kleurtjes en het stempeltje, ook al is het een oudje, blijft wel een leukerd.
    Dat jasje heb je heel mooi aangepast.
    Oorpijn dat is niet zo'n goed nieuws.
    Oorpijn , keelpijn zo begint het gewoonlijk.
    Hopelijk valt het nog mee.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart.
    De achtergrond is heel opvallend en past erg mooi bij de beer.
    Om vrolijk van te worden, maar ik lees dat dat minder vrolijk was voor Jaro......hopen dat de dokter heeft kunnen helpen.

    Jouw kaartje, wat ik mocht ontvangen om mij op te vrolijken is aangekomen!!
    Wat ontzettend lief.
    Met de persoonlijke tekst binnenin sla je de spijker op zijn kop, stilzitten en/Of rustig aandoen is niks voor mij.
    Heb wel mijn oude liefde, het haken, weer gevonden! Dat kan prima, op de bank, als ik even bij moet komen van alles wat ik gedaan heb die dag.
    Het ontspant en het is leuk om te zien wat er onder je handen vandaan komt.
    Nogmaals bedankt, je kaartje hangt prominent vooraan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met de beer, precies goed voor onze challenge. Grappig dat zijn muts aan het weg waaien is.. mooie passende achtergrond. Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Sarah. Genoeg B's op je kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah