zondag 12 januari 2020

December * Art Journal #7/2


Vandaag toon ik weer
een pagina in 
mijn Art Journal.


Het begon met stukjes 
servet dat ik op plakte en 
tekst uit de scheurkalender.
Met mijn nieuwe verfdoos
schilderde ik de pagina.


Dan zag het er zo uit.


Met distress inkt en
mijn eigen stencil
maakte ik vakjes.


Met een witte stift 
tekende ik wat.


Dit werd de pagina.


Ook deze pagina werkte
ik af met distress oxide inkt en 
een mooie tekst.


Op deze pagina kwam 
een tekstje van een oud
boekje van mijn papa.
De achtergrond deed ik
weer met een stencil en 
distress oxide inkt.

Fijne zondag!

6 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch lekker creatief bezig, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Prachtig deze pagina's vooral de tekst uit het boekje van je vader spreekt me erg aan!
    De verwerking met inkt en verf helemaal prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pagina's zijn dit weer! Het wordt al een echt boekwerk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!
    Het zijn van die fijne boekjes om te bewaren en vaak in te bladeren, voor inspiratie of om je op te vrolijken.
    En.... je kan er mooie teksten in bewaren, opslaan, verwerken.
    De eerste pagina vind ik héél erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie pagina Sarah, en hoe mooi is het dat je er stukjes in verwerkt uit een oud boekje van je pa.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer prachtig bezig geweest Sarah! En wat goed dat je de kaart voor onze uitdaging al klaar hebt! Dat wordt de 27e he? Ik moet nog beginnen...maar dat komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah