zondag 26 januari 2020

Stickey Sunday #2


Bonneke wordt 96!
Dit kaartje maakten we 
voor haar.
( Nomi koos de tapejes )


Zo zie je maar een kaart
hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Natuurlijk mocht het 
mooie getal 96 
niet ontbreken.
Ze is nog in prima gezondheid
en woont nog gewoon thuis.

Deze zondag wordt zeker 
een zondag met een gouden randje.
Ik heb mijn mama mee gevraagd
naar de Koning Elisabeth zaal
voor een optreden van 
Herman van Veen.
Ik ben daar mee opgegroeid,
ze waren beide grote fan.
Meer dan 40 jaar geleden 
zagen mama en papa hem al
samen optreden in het begin
van zijn carrière.
En nu ga ik met mijn mama.
Dat gaat zo bijzonder zijn.
Alleen de locatie al,
die is immens.
Normaal ga ik daar nooit heen
omdat het boven mijn budget is
en zeker als je dan nog met
kinderen gaat.
Maar wij gaan nu met zijn
tweetjes en papa is er natuurlijk
ook bij in onze gedachten.

Fijne zondag!

11 opmerkingen:

  1. Sarah, een heel leuk kaartje voor jullie oma, ze zal er zeker blij mee zijn. Mijn schoonpapa was ook altijd heel blij met een zelfgemaakt kaartje. Hij is vorig jaar in januari overleden op 93 jaar. Geniet zoveel je kan want het zijn bijzondere momenten om te koesteren... en geniet van het optreden, dit is ook genieten met je mama. Fijne zondag, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige leeftijd en wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt, Sarah.
    Veel plezier vanavond met je mama. Een samenzijn om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie leeftijd om te mogen halen! Gefeliciteerd! Je kaartje is prachtig! Fijne zondag nog, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Bonneke is je oma neem ik aan?! Leeftijd der sterken bereikt en wat heb je een prachtige kaart gemaakt zo fris van kleur!
    Heb een gezellige middag bij Herman van Veen wat gezellig samen uit met je moeder, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje weer Sarah!! Zo leuk met die tapejes. En 96 dat verdiend natuurlijk een kaartje. Mijn oma is nu ook 96 en hoopt over 26 dagen 97 te worden. Maar al wel jaren in een verpleeghuis.
    Fijn om zo een dagje te genieten met je moeder, maak er een mooi moment van.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk had je een fijne avond met die heerlijke zanger Herman.
    Je kaartje is leuk, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie leeftijd Sarah 96 en een prachtig kaartje heb je voor haar gemaakt. Ik hoop dat je samen met je moeder een mooie middag hebt gehad.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie leeftijd van Bonneke! Mooie tapjes heeft Nomi gekozen. Past allemaal goed bij elkaar ! Wordt vast heel gezellig en biezonder met je mama! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw 96, dat is me toch een leeftijd! En jij hebt nog een Bonneke...je kaart voor haar is heel mooi. Nomi heeft mooie tape voor haar bij elkaar gezocht!
    En wat mooi dat je met je moeder naar Herman van Veen bent geweest. Wij waren er bijna 30 jaar geleden voor het eerst. Nadien nog twee keer geweest en fan van Alfred Jodocus kwak. Ik dwaal af....hebben jullie genoten?
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, voor ern moe leeftijd.
    Soms mag je jezelf best eens trakteren op een mooie dag uit, ook al is het boffen je budget.
    Dat heb je verdient!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah