zaterdag 25 januari 2020

Colien daagt Sarah uit #2


Vandaag zijn Colien en ik
er weer met een uitdaging.


Colien haar tweede pakketje
was al dit moois.
De opdracht:  
maak een kaart en
 laat stippen zien.
Het 🐷 heb ik zelf niet, 
dus dat was extra leuk.


Ik maakte een sliderkaart.
O... dat varken is zo lief.


Ik hield het kaartje verder
heel eenvoudig.
Zo kan het diertje met 
alle eer lopen.
Ik vond in mijn voorraad lintjes
de perfecte kleur passend
bij het papier met STIPPEN.
Ik doe weer mee met 
4 SCB # 28 en
2 Sisters on the blog
# 35 ' Boerderij '

Gaan jullie ook 
kijken bij Colien?

 In het pakketje zaten twee 
varkens.
Het andere varken verschijnt
dinsdag op mijn blog.

Fijn weekend!

17 opmerkingen:

  1. Superleuke sliderkaart, tof! We hebben allebei voor dezelfde stippenpapiertjes gekozen en toch zijn de kaartjes heel anders, grappig! En gezellig dat je nog een keer meedoet met onze challenge op het 4 Season blog ;)
    Nu al nieuwsgierig naar je andere kaartje met het varkentje....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Colien! Erg leuk met slider effect! Het varkentje is wel heel aandoenlijk! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie sliderkaart met tippen. Leuk om zo ook eens met het varken te kunnen spelen. Ik moest inderdaad meteen aan je diertjesdinsdag denken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, zei ik nou Colien? Kan mijn post nog niet gelijk nakijken, haha, maar bedoel natuurlijk Sarah! Zag Colien voorbij komen, haha, net wakker..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig feestvarken op je kaart, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kaart! Heel leuk geworden. Goed weekend, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel toffe kaart heb je gemaakt voor de uitdaging van Colien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sarah
    Ah wat een leuk schuifkaartje met dat schattige varkentje voorop! Heel leuk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sarah,
    Heel mooi hoor, je bent weer geslaagd in je opdracht. En ja hoor, door de eenvoud komt het varkentje tot uiting.
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke uitdaging weer. En je kaartje is top geworden. Ik denk dat het varken het enige diertje is dat ik niet heb van MD. Maar het is wel een schatje.
    Leuk om elkaar zo uit te dagen. Ik kreeg gisteren weer een nieuw pakje van Mieke. Daar ga ik morgen mee aan de slag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat was slim van Colien! Die stippen! En je kaart is enig! Dat varkentje heb ik ook en is zo leuk! De sliderkaart is een heel gaaf model. Maandag onze een na laatste uitdaging en dan ga ik alvast nadenken voor onze uitdaging...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je uitdaging
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gemaakt! Mooi model kaart en het varkentje is inderdaad lief, en vrolijk met zijn feestmuts! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om de kaart in een bijzondere vorm te maken.
    Dat slider geeft het net iets extra's en toch heeft het varkentje alle aandacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel lief dit kaartje in deze kleuren en model!
    Dank je wel voor je 2e kaartje aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kaart is ook erg leuk.
    Bedankt voor je 2e inzending.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah