zondag 19 januari 2020

Sending Hugs


Zoals beloofd toon ik
vandaag nog een kaartje
met een elfje.


Het mooie papier is 
van de Action en ik kleurde
het elfje in met dezelfde kleuren.
Ook de vorm van de kaart maakte
ik met een stans van de Action.
( Cadeautje van Daphne 😉 )

.
Het papier heeft een glittering
en de vleugels hebben dat ook.
Het kaartje met een dikke knuffel
stuurde ik op naar Daphne omdat ze
het nieuwe jaar wat in mineur 
gestart was. Maar het gaat al beter en
daar ben ik blij om.

Fijne zondag!

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ! Heel leuk die vorm ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk kaartje Sarah, heb het papier hier nog niet gezien, frisse kleuren, leuk model

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan jullie wel vertellen, in het echt is deze kaart nóg mooier!!
    De glinstering maakt het helemaal af, het is een lief kaartje, met een vleugje chique.
    Lief van je hoor Sarah, hij hangt nog steeds in mijn kamer zodat ik er steeds naar kan kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje dit kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Srah
    Ha daar is het lieve elfje weer!
    At luk dat dp, het geeft beweging op de kaart!
    Prachtig gemaskt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie kaart met het schattige elfje, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het elfje staat super op het prachtige papier.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah