woensdag 29 januari 2020

Kleurenkaartenteam: Zwart en Pistache groen


De eerste maand van 2020
zit er al weer bijna op.
De laatste woensdag sluiten
we af met een kaartje 
voor het KKT.


De kleuren zijn
zwart en Pistache en
die heb ik bij mijn 
Memento Luxe inkt.


De inkt droogt traag en 
is perfect om er clear embossing
poeder over te strooien.
Na het verhitten had ik
leuke veertjes, die ik netjes
uitknippen.
Ik heb de snijmallen ook,
maar ik knip gewoon te graag.


Met het letterbord van
Marianne design maakte
ik verder mijn kaart af.
Ik koos een mooie quote.


Ik had nog een idee 
voor een kaart.
Ik haalde een vergeten set
van SU onder het stof.
Ik koos de peer uit en 
maakte dit kaartje.


Op het labeltje schreef 
ikzelf een tekst met een
kleine woordspeling.


Twee kaartjes met positieve
boodschappen ben ik
nu rijker.
Ze vinden vast hun bestemming.
Alle andere deelnemers vind
je bij Martina.

Fijne dag!

34 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal verbaasd.... jij knipt zo graag dat je de snijmal niet gebruikt??
    Pff..... Ik laat soms mooie stempels liggen omdat ik dat knippen niet leuk vind (en niet zo mooi kan)
    Wat een prachtige kaartjes!!
    Zo verschillend, maar alletwee zo mooi.
    De woordgrap is leuk en héél mooi geschreven.
    Ik zou deze kaartjes eerst een poosje in mijn eigen kamer zetten om ervan te genieten😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je positieve kaartjes!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaartjes Sarah!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee heel leuke kaarten met toffe teksten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg leuk! Ik houd erg van woordspelingen, dus deze is ook weer tof! Ik knip ook graag en daarom bestel ik niet bij alle stempelsets de stansen (en omdat dat vaak duur is)..Sommige vormen zijn niet moeilijk om te knippen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een toffe tekst in een allerleukst lettertype op je 2de kaart!
    je maakte 2 mooie positieve kaartjes voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten in de gevraagde kleurtjes, beide zijn tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten! De 1e gewoon mooi van kleur en ontwerp en de 2e ook nog eens grappig! (Nog steeds niet helemaal joffel, maar heb wat energie gevonden...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah. En erg netjes geknipt. Ik bestel ook vaak alleen de stempelsets en knip het dan zelf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaarten en de woordspelingen zijn ook leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi gedaan! Een mooie tekst erbij en klaar heb je twee opbeurende kaartjes! Super! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beiden zijn erg mooi, leuk je woordspeling, past perfect, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee kaarten heel verschillend en toch allebei heel mooi !
    Groetjes,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toffe kaartjes, Sarah. handig dat je inkt in de juiste kleur had, want het was een beetje zoeken, vond ik. Pistache is nogal uiteenlopend te interpreteren.
    Je Pearfecte kaartje vind ik gaaf en die veertjes zijn prachtig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Sarah
    Mooi deze positieve kaartjes heel leuk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaarten Sarah!! Heel verschillend maar ik kan niet kiezen welke ik de mooiste vindt.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee prachtige kaartjes met mooie teksten! Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, prachtige kaarten Sarah, die met de peer vind ik zo leuk (ik ben dol op peren...) Ook je vorige creaties zijn supermooi, maar ik zat een week zonder computer, vandaar mijn late reactie. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaarten maar een hele andere kleur groen dan het punkkapsel. Zo denkt iedereen anders over die pistache kleur hé.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allebei de kaarten zijn mooi, zou niet weten welke te kiezen.
    Wij vertrekken dit weekend terug huiswaarts na 3,5 maand van huis geweest te zijn.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee hele leuke kaarten Sarah! Heel verschillend, maar mooi in de KKT kleuren! Lieve groetjes, Yvonne

    www.thecreativeteacup.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 prachtige kaartjes Sara, zo mooi die veertjes gestempeld
    en ook met het peertje is super gaaf...ja over de kleur lopen de meningen wel enigzinds uit elkaar...maar inderdaad je inkt is pitache...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke kaartjes ! Heel leuk met die positieve boodschappen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaartjes! 2 heel verschillende kaartjes.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Sarah,

    Wat een mooi stel kaartjes maakte jij. Zo anders en even mooi!
    En helemaal in de juiste kleuren (staat zelfs op het doosje!)... top!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie positieve kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat zijn jullie allemaal creatief ! weer meer dan één kaartje hier, geslaagde werkjes hoor ! mooi gemaakt
    bedankt voor je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beide super mooi !
    De veertjes hebben mijn voorkeur!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. vrolijke kaartjes Sarah, leuk met de veren, de peer is echt grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  30. heel mooie kaarten, veertjes zijn top, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaartjes in een hele mooie stijl. leuk! En jou kerstkaartjes zijn ook zo lief! groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah