zondag 5 januari 2020

Stickey Sunday #1 * Art Journal #6/2


In de vakantie werkte ik
af en toe in mijn
Art Journal.


Dit was nog een afdruk 
tijdens een knutseldate
met Margo.


In een oud boekje van 1954
knipte ik tekstjes en prentjes uit.
Mijn mama gaf het onlangs aan
me, het is van papa geweest en
ze weet dat ik graag met 
teksten speel.


Ook een andere afdruk 
van een knutselnamiddag
met Margo kreeg een
make over.


Ik bewerkte de pagina 
met servetten.


Met een fijne witte posca 
stift tekende ik er
nog wat op.


En waar gebruikte ik nu
washitape?
Op deze pagina!
Ik verwerkte ook nog wat restjes
en stempels van een mooie
stempelset van Dark Room.

Gent was leuk.
We bezochten Kina:
een museum voor kinderen.
De moeite om eens te bezoeken!
Gisteren was het hier
was en poetsdag.
Vandaag werken ze allemaal
wat voor school,
de vakantie zit er op.

Fijne zondag!


9 opmerkingen:

  1. Mooi om een boekje wat van je vader is geweest zo te verwerken.
    Een blijvende herinnering.
    Hier ook de laatste dag van de vakantie...... zal niet meevallen om na 2 weken weer in het ritme te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Mooie pagina heb je gemaskt en wat leuk deze herinneringen aan je vader!
    Ah fijn zo'n leuk bezoek aan het museum!
    En ja aan alles komt een eind en dan keert de gewone rust immers ook weer terug!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo creatief bezig te kunnen zijn, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke pagina's en zo leuk met de spulletjes van je papa en die vogels vind ik ook erg mooi ! Geniet er maar van dat het de laatste vakantiedag is ! Morgen terug de routine ! Hopelijk heb je dan weer wat meer knutseltijd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je laat weer leuke ideeën zien, dat is genieten. Dat zul jij morgenochtend wel doen, weer een heerlijk rustmomentje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier gaat morgen ook weer alles naar school en ik mag weer aan het werk ik heb ook bijna twee weken vrij gehad, heerlijk. Je pagina's zijn prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tsjonge, wat een mooie pagina's heb je gemaakt! Leuk om te zien hoe iets groeit..en helemaal mooi als je nog iets van je vader erin kan verwerken.
    Morgen weer even rust in de tent. Zal wennen zijn, maar ook weer lekker, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Sarah. Met goed "verstopte" washitape :-)
    Hopelijk nu weer wat meer rust voor je, nu de school weer begonnen is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat prachtige pagina's, supermooi gedaan ! Leuk dat jullie nog zo'n mooie dag hadden in Gent. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah