zaterdag 18 april 2020

5 jaar!


Vandaag een kaartje voor
een winkeltje vlakbij dat
5 jaar bestaat.
Ellen heeft haar living
omgetoverd tot het meest
gezelligste en kleinste winkeltje
dat ik ken. Ze verkoopt allemaal
leuke spulletjes en juwelen, die
ze zelf ontwerpt.
Ze heeft ook een heel verzorgde
webwinkel en zeker het
bezoeken waard.
Ga maar eens kijken op


Met deze coronamaatregelen
moet ze al 5 weken haar 
ehte winkel sluiten en
dat net in de periode 
dat ze 5 jaar bestaat.
(En er komen nog 
weken bij )
Om haar veel moed te geven,
maakte ik voor haar dit kaartje.
Ze was er ontzettend blij mee.
Ze zet vaak mooie berichten op
Instagram, maar ik schreef bij
mijn kaart, tel de hartjes maar eens,
dat overtreft alle hartjes 
op Instagram.

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Wat mooi Sarah!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je voor dit jubileum gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel fijn kaartje, en perfect bij de stijl van haar spulletjes die ze verkoopt. Ik ben even naar,het webshop gaan kijken en ze heeft,inderdaad hele mooie dingen.
    Groetjes en fijn weekend,laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief dat je nu toch een kaartje voor Ellen maakte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is leif van jou, zowel de kaart als de tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje! Want idd het is toch feestelijk als je 5 jaar bestaat. Hopelijk mag ze hem weer snel opendoen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó lief van jou!
    Jij maakt met je mooie kaarten heel veel mensen blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sarah
    Daar zal Ellen superblij mee zijn!
    Wat een lieve en attente kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Sarah, ze zal het zeker waarderen.
    Liefs en groetjes en een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke kaart voor dit fijne winkeltje! Ik ben een kijkje gaan nemen in de webshop en zag dat ze veel leuke oorbelletjes in echt zilver heeft. Door een allergie zijn dat de enige die ik verdraag en de keuze is in veel winkels niet zo groot... Ik heb me dan maar laten gaan en meteen twee paar besteld (oeps...), want ze waren echt niet duur. Dankjewel voor de leuke tip!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah